Clap Your Hands


Hi :') Kita dah masuk bulan Feb kan? Haha bulan cinta lulzz. I don't give a damn lah bulan cinta ke bulan musuh or what so ever. Okay. Smlm stay. Smlm Jumaat kan? Ahaha, weh stay dgn adik adik omey saya. Happy gilaaa smlm stay dgn dorg ! <3 Alip and Mira. Lulz, gelak je tk berhenti :') Miralip, ilovebothofyouuuu okay. Dah Mira, jgn nk jelly jelly dah ahaha. Nida pulak menggila-gila dgn Ipan haha sampai Alip label dia orang gila. K nais lah sayang ahaha. Alip nie senang doh masuk dgn orang, baru kenal Nida & Farah dah boleh buat mmbe en. Haha FARAH A. Jpg alip sebut mcm FARAHEI. Haha pun boleh. Tk puas senanye lepak dgn dorg :( Alip suruh dtg time rehat tpi saya malas. Jpg dia buat muka comelll gila then sengetkan kepala dia. MYGAH, comel tahappp gila ah do time dia buat muka cemtu!! Serious doo, rasa nk cubit je en pipi dia ♥.

Er fyi, abg Alip nie classmate aku dri f2 lagi :) 4c pun tpi skrg aku dah 4E en. Abg dia sangat lahh pendiam! Tk mcm Alip , peramah gila. Terbalik dgn aku pulak. Aku ada adik sebaya Alip, tpi pendiam gilaaaa mcm abg Alip tu lah. Sampai akk dia... Ahaha, tapi seriously, stay dgn diorg smlm serious buat aku happy gilaa :') Thanks Miralip, lain kali kita stay lagi lama hokayy! <3 Okay petg. Lepak rumah Nida je. Delivery Pizza. Ahaha, ntah kenapa smlm aku tengok Syamel, ingat Narul. Tengok Syamel , ingat Narul. Weh rindu Narul :') Susah nya nk lepak dgn dia skrg. Hm. Muka Syamel dgn Narul lebih kurg kot. Mata sama sepet, muka sama cina. Serious, dah ah smlm Syamel pakai bju purple -.- Narul punya warna fav purple kot!!!! Er kbai. Mlm, aku tertidur awl... :( Kalau tk dah boleh pegi pasa dgn Alip dah. Err sorry adikku sayang, akk penat do smlm :(( Next time eay? Jgn touching tau!

Btw, smlm 3.2. Smlm birthday arwah abah :') And hari nie, 4.2. Dah genap setahun abah pergi :') Fuh, jap air mata nk terkeluar pulak. Fuh fuhhh *tiup bagi masuk balik dlm mata*. Haha. Ya Allah Ya Tuhanku, Kau cucurilah rahmat kepada roh ayahku ya Allah, Kau tempatkanlah dia dia kalangan orang-orang yang berimann. Aminnn . Korang, tolong aminkan boleh? :')

No comments:

Post a Comment