Knives and Pens


Hi readers *waving*. Hows your Monday? Lalala saya tidak ke sekolah hari ni :b Ikutilah drama 5 minit yg telah berlaku pada pagi tadi ;

Mama ; Bangun! *bukk lampu bilik*
Saya ; Maa! Hari nie tak belajar lah! *bantal di ats muka*
Mama ; Kenapa pulak?
Saya ; Harini kelas Along jaga bola tampar.
Mama ; Habis tu?
Saya ; So tak belajar lah.
Mama ; Cikgu amik kedatangan jugak kan?
Saya ; Ye lah tapi tk belajar buat apa.
Mama ; Hesh sukahati dia je nk dtg ke tknk . Blabla... *sambil berlalu pergi*

Ya ya ya i'm lying ;B Yg jaga bola tampar 4A, 4B je dan saya ahli 4C sebenarnya. Ugh, hahaha. I'm sorry i'm sorry ;I Dlu azam konon tknk buat drama dgn mama dah! Haha lek lek, semoga hri nie the first and the last. Trololo, subject kemain berat mana boleh skip slalu. Haha lpas tu smbung tido smpi 1240 baru bangun hohoho, kemain syok kau tidur kan :@

Hai, saya baru buat acc bendalah nie. Yeaa yea ketinggalan kan hahaha. Sbb ada org paksa saya k. And and Facebook pun makin lama makin @$#@#. Nk follow , follow. Tknk, ya sudahlah *ketika mimpimu, tk begitu indah lalala* Eh tapi kepada stalker saya yg sgt setia tu, kau tkpayah la gedik gedik nk stalk twitter aku pulak eh. Sudahlah tu stalk tumblr aku and curi gmbr tumblr aku then now nk curi apa yg aku RT pulak. Semoga anda tidak melakukan itu :) Seriously, get a life. Stalker itu tiada life. Damn you. Kau terasa? Ahaha godai. Bye slut.


Ahahahahaha. Okay tukar topik. Apa kejadahnya cerita pasal dia :) Smlm err seharian aku tunggu dia onl :( Tpi dia tk onl onl. Where are you gedik?! Takkan touching smpi tk onl hm hmm -__- I just want to say sorry k :( Bangga ah sikit aku nk mintk maaf! Kau igt aku nie seng ke nk mintak maaf? Ego aku letak tepi semata kau tahu tk .___. Haiyaaa. Onl lah do, I'm dying waiting fr you T.T Nak txt? Mang tak ah en *ego ego*. DAMN -.-

No comments:

Post a Comment