Play The Guitar


Salam and hi readers.

Hows your Tuesday? Hohooo today was so fucking damn tired for me ahhh ;O Seriously! Memula pegi skolah cembiasa. Masuk kelas. Geng belakang dah ramai hilg. Ada dlm 4 org je. Heh, pastu Farah Elis Nida plan mcm mana nk keluar aku dri kelas. Then suddenly Elis masuk. Ckp nk jumpa aku, aku petugas ke apa tah haha then dah setel, keluar. Nasib lah dpt guru kelas yg blur blur sikit. Keluar lalala cuak jugak sbb cikgu semua pandang pas. Pas diorg buat ni dah aa palsu. Bnyk kali gak cikgu tanya pas mana pas mana. Diorg nie jenis tk suka gantung pas -.- Aku ilek je guna even nama Nida, haha lantak pi lah, saya budk baik buknnya cikgu tahu nama saya pun :3 Page 17 of 366, just duduk tengok org lawan volley, duk dkt scorer, teman budk jaga line and more.. Yknow what, this is what we call LIFELESS. It would be nice if we could change it to SCHOOLESS? HAHA k.

Best gilaaaa weh tengok diorg lawan. Serious. Sbb apa tahu, ada prince charming :> Smk Bukit Indah. *Bukit Indah kt mana act?* Ya Allah, 24/7 aku usha dia je. Mata dia sepet, and muka seriously cina habis :) Haha cenggini ah taste saya, yg kelam kelam buat apa kahkah! *balas balik amik kau* Haaa nama dia . Err Z. Z sudah, kang bgtahu nama betul kang ada gak mana mana budk SMK Bukit Indah terbaca post nie, mampus ah. Omeyy gila weh Z :) Phew, muka ada iras Narul sikit. Myb sbb dua dua muka kecinaan kan. Kalau aku tktau nama dia Z, memg aku ingt dia cina. Like seriously, SUMPAH CINA gila dol.

Pegi melepak gelanggan D. Pheww , panas nya Allah saja yang tahu. Kipas tangan dengan payung sgtlah tk cukup. Hesh, gentle panas dooo. Okbai. Then time f3 rehat, aku ajk ipan jalan jalan kot muahaha ;3 Jpg ipan asyik nk panggil Narul je heh aptb. Bila Narul dtg, time tu aku tgah ckp dgn Ekyn , dgn tk sengajanya tertolak dada dia haha sorry kalau sakit. Then aku tanya 'kau pahal?'. Lol , sorry . Yg ipan tk hbis ckp aku ego mcm lelaki, perempuan tk patut ego cmnie lah apalah. Okay, aku ego. Habis. Tpi time bila tah. Time Amin tgah jaga line, time tgah melepak situ dgn amin and ipan, aku nmpk Narul dgn ughhh dgn junior yg aku minat tu hewhew. Then aku panggil Narul. K time nie ego dah tkda kot. Myb sbb ada junior handsome tu kot? Haha myb, dia handsome gila. Bila Narul dtg tu hesh aku rasa mcm nk hempok je -.- Bapak ego dia nie tknak ngaku salah, untung aku tgah duduk je time tu kalau aku tgah bdiri memg aku hempok je kau mangkuk -.-

And 1230 semua setel. Game hbis. Petg ada balik. Hehh, aku pegi round round area pondok nk cari Alip -.- Alip omey, akk cari kau setengah jam tk jumpa tahu tak! Sanggup tk balik awl nk cri kau tahu tk dik --' Mana mu pegi? -..- Kaciwa je akk balik tk dpt jumpa kau adik omey haha. Adehh :/ Haha k.

No comments:

Post a Comment