What Hurts The Most


Salam and Hi.

Berjumpa lagi di hari yang sama. Haha rasa nk update bebanyak doh skrg :b Yknow why? Dgn blog je ite luah perasaan segala, mana ada dkt tmpt lain hoho serious :I Dah nk dkt dua tahun k aku guna blog nie, post pun dah 500+ , yeay Alhamdulillah tk pernah jemu jemu pun blogging :') Iloveyou okay Mercy Rain? Eh silap nama blog dah tukar hohoho. K Intelligent Loner, sounds great ahuh. Iloveyou Heymrsclown :* Insya-Allah aku tk tukar url lagi hohoho.

Petg tdi hm petg tdi. Mcm biasa pergi kedai macha tu nk beli ais pop kesayangan :* K mampus ah aku budk kecik ke apa, that's my fav okay. Who cares? Nobody cares lalala~ Then tetiba Narul dtg haiyaaa haha. Aku dgn selamba badak tegur dia ada seposen tak. Hahahah tk kelakar ke? Gaduh kemain sebelum nie then tegur mcm tu je. Ok, Farah pun ckp kiteorg pelik. Neh, biasa ah tu. Aku mana boleh gaduh lama-lama dgn dia nie. Serious tk boleh, life rasa boring gila. K.

Petg tdi kiteorg main volley dpn rumah Elis. Haha kewl liddat. Bersenam petg petg konon haiyaaa ;D Then then time pkul berapa tah pegi round padang, budk budk dah hbis main bola. Nmpk Narul keseorang di buaian, haha serious kesian gila. Then balik hntr Elis jp jumpa dia dkt lorong rumah jalan sorg. Hahahaha, dia ckp reti pulak tegur. Ah sudah, ego tak ego, aku bukn boleh gaduh lama-lama dgn dia. Kan? Jpg ada yg hntr txt 'IMY Kbye' HAHAHA. Kan Narul kan? Aku dah hntr dia smpi rumah tu, jpg kena pelempang dgn dia. K Narul K... Rindu nk lempang eh? K lempang puaspuas.

Yknow what. Semua org menghampakan hari nie. Baik dgn Narul je boleh buat aku happy sikit, thanks dik :'> Aku tktahu. Tpi ntah, mcm dah heartless pun ada. Apa yg aku baca hri nie, aku tk rasa apa pun. Tk rasa nk meraung ke apa pun tk ada k. Seriously i feel nothing. Oh ya, esok Nida turun akaun. Gbye Nida, lone ranger aku lpas nie . Makin kerap tkdtg skolah aku lpas nie haha k nida k. Goodluck baby :'>

#entry nie mengambil masa 3 jam. Fallenfox, 4c punya group buat aku tk ckup tangan seriously -..-

No comments:

Post a Comment