More Than This


Hi hi hi. Ahah, hi. Assalamualaikum readers :-) Eh, ada ke pembaca kt blog buruk i nieee, hew hew :'/ K lupakan. Hows your Friday guys? Me? Damn bored. Biasa je. Petg lepak. Malam lepak. Khabis, ahaha boringgg ~ Eh btw tadi , tadi , dlm pkul 10 kot, Farah bawak mmbe mana tah lepak dgn dia -.- Pian pian something. Tah dak dak mana ah dia nie. Ahaha, whatever~ Saya hanya meneman. Lepak kejap je pun dgn dia tu pastu lyn Raja Lawak dgn Elis haha. Then tadi ada melepak dgn Wafiy. Annoying doh dia tu -..-t Takde ah lepak mana pun, aku dlm rumah Elis. Dia kat luar. Dia bnyk ckp psal Tengku lah apalah, haih i'm not interested with him okayyy~ Ahaha.

Btw , lagu blog dah tukar. Haha tadi ada dgr satu cover lagu nie. Perempuan. Dia tukar lirik sikit. 'Don't need that cap to cover up'. Ahahaha nais, so lelaki lelaki yg gemar memakai cap di luar sanaaa, tk perlu nk pakai cap kalau motifnya nk cover rambut~ Ahahaks. Perempuan yg kuat make up pun tk elok senanye, sbb nanti time kahwin kan tak naik seri :-) Just saying, tkpayah la nk sentap kan. Lalala~

I may not show it, but I love you, more than you think. M :'-) Saya tersangatlah rindukan awak. Sangat sangat sangat lah, Ya Allah :'-( Tapi saya ego , saya tahu. Saya tak ngaku. Saya diamkan je. Saya ignore perasaan tu -.- Tpi serious, sangat lahhh tkda mood sepanjang 3,4 hari nie semata fikirkan awk :'( Jadi mcm tkde mood nk layan laki lain kerana pk kan awk -.- Zzzz, tolonglah. Saya nk kita yg dlu :'< Awh, saya awk bagai. Ahah formal gilaaaa -.- FOLLOW YOUR HEART, NOT YOUR EGO. K cha k, bye hahaha -..-t

No comments:

Post a Comment