The Hardest Ever


Hi. Saya sudah selamat berada di KL smlm pada pukul 5 petang. So yeah, be jelly siapa yg still ada kt kg tu ahakss. Ehem pkul 7 smlm Nida dah terpacak kt rumah ahaha. Then kiteorg jalan jalan jap, ahah saya rindu Samudra lol. Nmpk alip dkt rumahh dia. Kekuningan semua sampai Nida gelarkan dia Spongebob k nais (Y) Ahaha spongebob spongebob pung dia omey k :')

Nais then azan , balik rumah jp. 830 kiteorg keluar balik cari makan. Nais, kiteorg makan dkt dkt MakTam. Ahahaha, first time doh makan berdua dgn nida kt kedai. Sblum nie ada lah jugak org lain. K lpas makan lepak dgn Ty kt rumah dia. Tkde ah masuk rumah, lepak dkt parking moto macam biasa ahah. Yelah untung ah nanti dia nk blah dah g teknik gombak en ;/ Ty, be strong :') Sedihnyaaa aku tengok kau smlm aha. Ilek ilek, kau ada aku dgn Nida k :3

Babik ah, kecewa dgn semua org. Mmbe mmbe mana reti nk ajak lepak dah skrg :') Tunggu aku dtg seberang baru nk lepak. AHAHA GODAI! Bapak terasa. Semua dah ah cerita keling. Nasib baik Nida cerita melayu lagi -.- Aishh kk entry blog makin lama makin tah hape hape tah makin takda isiii k ahh bye :'-)

No comments:

Post a Comment