Sparks Fly

Salam and hi readers :*

Ahakzz, lately nie mood tk stabil. Kejap happy kejap sedih, tpi time sedih tu tk nangis ahh haha well imma strong girl youknow ;) Tenenene~ :b Dakdak ff ? Huhh boringggg~ Skrg kalau chat pun tk hbis hbis moto ah polis lah. Yg dah lpaslpas ah! Korg nk cerita-2 pesal? Dah ah yg kuat sembang tu ipan dgn nik. Dua org je, dah boleh pegi im chat dah. Bengang lak aku -,- Bukan skali dua doh, slalu sgt. Hbis yg perempuan nk join cane?! DEM.

Okay, last entry cerita pasal makan Meggi Ketam en?Hahh esoknya, pegi makan ikan steam pulak whootwhoot. Dkt Anjung Bahtera. Okay,seriously kewl gilaaaaaa meh! Besar gilaa! Mcm Istana! Kedai dia banyak sgt lampu sampai Ayah Chik saya oder 'lampu celup tepung' ahaha nais Ayah Chik (Y) Nais sgtt ~ Ramai weh org . Then ada org menyanyi kt depan. Mcm kat kelab doh aku rasa. Ahaha leklek CikNa aku ckp yang nyanyi tu orang tersohor zaman dlu~ K, memg tk ah aku kenal en. Dia nyanyi jeritan batinku and apa lagi tah lagu lama yg isteri dua isteri satu tu haha sorry me so lame ~ Gentle rasa mcm duk kt kelab zaman org dlu hahahakz~


Niee dia! K jauh kan? Sorry, gmbr nie aku google je ahaha tk kuasa nk tgkp gmbr dpndpn. Sgt nais k kedai dia. Makanan pun sedap.Design pun lawa. K enough. Aku jumpa kembar Dao kt kedai tu aha. Sbjik ;p Ckp psal Dao enn enn,smlm aku gossip gossip dgn Dao kt im.Cerita mcm tk pernah je en. Ahaha tkde ah dia cerita balik jalan cerita Lies-Bigbang. Then gaduh nanti besar siapa kahwin dlu. Damn, dia ckp nti dia kahwin dlu. Ehhh hello, kalau aku kahwin 18 acano Dao? Time tu kau baru 16 kay~ Heh gedik tol dia nie, tahu ah dah ada calon en :p Untunglahh Veed , ad org tk sbr nk kahwin dgn dia ~ K apahal masuk cerita Dao nie -.- Eh I miss my adik omey soooo much k. Ahaha smlm alip omey banyak buat aku gelak cem siot je ahaha k aku makin lama makin merepek k ah byee~

No comments:

Post a Comment