School House

Assalamualaikum and Hi :D

Okay, dah okay. Maaf di atas entry yang sangat flnsjlhEMOskjwdhbsj semalam . Okay, silalah maafkan saya. Hows your school guys?! Hows your class? Your new classmate? Is everything okay? Okay? Oh, good then :D

Rabu, first day of school. Allah, lama gila assembly! Tension much -.- Nasib baik ada Syahirah Ahmad kat sbelah en hikhok :D K time nk kluar barisan, aku bru nk blah dah kena tarik dgn pengawas. Haih tepok! Dia suruh beratur tulis nama -,- Sbb? Hehh, sbb kecik j kay, aku tkda ah jahat mana hari first nk kena merit sbb benda berat. Sbb lencana je kot! Haih acah acah strict ah tu semerbak? Tuiii lah. Then agk-2 pengawas tu tk nmpk, aku blahh tunggu Cha kt tepi. Bodoh je, dah suruh tlis nama tu jaga lah kiteorg, ni tah kemana-2, careless gila lahai pengawas -..- Cha gedik doh , nk jugak tlis nama! Org dah ajk blah dia tknk. Pffttt. Blabla, boring. Semua sesi perkenalan. Time fizik. Ya Allah, menguap-2 aku dgn nida dlm lab tu. Nasib baik dia ajr 10 minit je. Pastu kiteorg keluar kelas jadi perayau professional x) 1230 something kena patah balik kelas -.- Pdahal g lab tu dah bawak beg! Nmpk cikgu bio dlm kelas, semua tknak masuk hahaha. Aku tknk masuk, dah tarik nida dah tu OMG OMG pelajar terbaik konon -,- Jpg Nida ajk masuk jugak. Aww, terima kasih menyelamatkan saya NidaHuwaida :D Ya Allah, Kau hapuskanlah segala sifat malas dlm diriku ini ;[ Masuk masuk cikgu tu ajar sivik. Cehh, buat penat aku nk mengelak je. Tpi time tu klas memg dah sikit, ramai tk masuk. Harap 4c! Perangai mcm klas hujung! Duhh -.- Haih so mcm nie lah first day saya -.- Kemain semangat haritu azam jadi bdk baik tknk dpt merit dah bgai lek lek first day dah hampir kena merit, hmpir tk masuk klas. Pffttt perangai perangai, bila nk berubah -,-

Khamis, second day of school. Hehh nothing special kot harinie. Balik sekolah tu baliik rumah then makan mandi pegi rumah Elis dgn Farah. Ada Zaza kt rumah Elis , tk balik lagi. Study addmath whoot whoot x) Haha actually nk buat homework je tpi kiteorg study ah balik. Addmath nie dpn dpn je best smpi belakang mesti haram en? Buktinya hari nie, Jumaat, third day of school, apa yang Mr.Chew\Chu ke Chew doh? -.-/ ajar, apa sikit aku tk paham -.- Dgn slang cina dia, dgn err tulisan ayam dia phewww, tk paham. Ahaha bukn kutuk eh! Dia ajr okay sebenarnya tpi sbb addmath nie susah sgt kot aku tk dpt paham -.- Zzzz, Elis, tolong ajar saya lagi -___-

No comments:

Post a Comment