One Thing


His ex-caller ringtone. Haha caller ringtone pun ada ex laiii :3 Dlu lagu nie, time chorus je mesti menusuk gila. So bila aku cll dia, aku tk letak fon kt telinga, sbb nti mood down -.- Lagu nie dlu gila babi boleh buat aku down, skrg tidak lagi :3 Mlm nie gila jiwang, bertukar tukar lagu dgn Ipang -.- Hari tu bergila dgn Namie betukar lagu setan. Tpi dgn ipan lagi expert, siap url lagi hahah. Paling takda kerja en :3 Jangan pisahkan, bila cinta didusta, sampai bila, mahligai dari airmatamu, sembilu, andai dapat ku undur masa, luahan hati and more hahaha best gilaaa jiwang memalam wehh :B

Mama ckp time kecik laguuu paling aku suka jasnita, retak, and jangan pisahkan... Hahaha k aku tktahu apa apa! Yg aku tahu dlu asl masuk kereta je, aku mesti amek kaset jasnita then pasang. Alah biasalah dlu kereta semua pakai kaset en en :3 Retak tu aku tk ingat ... Jangan pisahkan lagi la -.- Haha k pape je. I miss youuuuuuuuuuuuu kepeng gemok <3 Ceh tetiba lak en haha kbai sayang take care :'>

No comments:

Post a Comment