Falling Slowly


Dia. Cool. Gilaaaaa. Seriously k. He's awesome liddat. K, korang. Andai kan lah, korg tak boleh lupa ex korang, then someone dtg, bg advice mcm-2 suruh korg lupakan ex korg. Haha then dia slaluuu sgt ada dgn korg, stiap kali dgn dia korg tk pernah pun pk psal ex korg yg korg SAYANG AMAT tu *tangan ke dada mata ke atas lidah jelir keluar*. Tk kesah lah bila jumpa ke im ke apa ke, memg tak ah :D Even kenkadang dia bg advice merepek pun, korg still boleh terima. Hahahar sbb? Sbb korg tak kesah pun apa dia nk ckp asalkan dia ad/contct dgn korg. Senang cerita, korg dah suka dia secara tk sedar. Korg tersuka dkt someone yg actually bnyk bagi advice lupakan ex korg. Hahar cop, korg faham tak apa aku merepek nie? Hm tak? K...

Adeh. Pendek kata, im totally in love w someone ! <3 He's sweeet, cool, awesome, handsome. Eh handsome? Haha handsome lah jugak dari mangkuk ayun tu :D Sedikit demi sedikit, aku boleh lupakan dia. Haha goodbye my lover, goodbye my friend :) You were always gonna be my love, and you should know even if i fall inlove w somebody else, i'll remember to love you taught me how ;') Lagu bru kt blog nie suweet kan? Even ada syg org baru pun, dia tk lupakan first love dia tu ;O Ada lagi ke manusia mcm tu skrg? Manusia skrg , dpt baru lupa yg lama , en en? 5 bulan wehh 5 bulan, hahar memg bukn first love, bukn paling aku syg tpi haha-haha-haha k lupakan :)

Actually. Kehilangan someone special tu tk sakit mana kalau nk dibandingkan hilang seorg kawan baik < /3 Haih aku nmpk dia haritu. Dkt pasar malam selasih. Ya Allahhh, dia pandang aku sekilas je baiii, sekilas weh :) Thanks la ex-kawan. Aku tktahu kenapa kau smpi jadi mcm nie weh. Tktahu.. Yg pelikkan, smpi skrg weh tk boleh benci kau. Zaty yg baru skali kena dgn kau pun dah menyampah-gila-dengan-kau. K aku tahu aku kena terima semua nie :( Goodbye Bruno, goodbye Robert, please enjoy your life :'D

Berbalik ke pangkal jalan. Haih dari nk cerita psal someone yg aku admire gila, pegi masuk bab lama. Buto lah :D K skrg aku jarang cntct dgn dia, haih ntahlah dia busy sch kot -..-' Mampus mampus, yg penting aku sayang dia and dia suweeet gila :P Bunga yg dlunya layu kini mekar kembali kbai hahaahahar :D

No comments:

Post a Comment