What Makes You Beautiful


Second week of school/ 4th day of school. Haha tepok lah baru second week dah kena lambat lari. Lambat lari pun boleh. Slalunya asyik langgar lari kan. Aku tadi lambat lari -.- Dah dtg lambat, time dia suruh jalan lari masuk kelas. Kelas kt blok G pulak, diorg jalan nk pegi area blok C. Memg ketara weh, nmpk gila. Pengwas tu jerit 'nk pegi mana tu?!'. Haha Farah jawab je nk pegi letak beg. Masuk pehimpunan behimpit. Ceh, tak guna. Ingat budak suka sgt ke buat kt PIBG tu?! Aku seriously lagi rela dkt Dataran Bestari -.- Dan.. tahniah la Dinie Aimiiii, tudung dah berlencana muahaha.

Korg, nk tanya. Rasanya patut tak baru masukk f1, baruu je masuk menengah rendah dah nk cari gaduh dgn senior? Tk hormat senior liddat? Emm, rasanya kalau junior f2,f3 kurg ajr tkpa lagi tpi masalahnya nie dak f1 ;) Bru 4 hari sekolah masuk alam baru. Err tak patut kan? Ish ish ish, dik please change your attutide ok baby? Ksian lah akk ipar kau tu, kemain lembut suara dgn kau tadi :< Kiteorg tkde la berani sbb budk je tpi masalahnya kalau biar nanti pijak pale kan . Sbb kau pun baru f1, tknk nti naik f2 makin biadap :/ K tutup cerita pasal kau. Tadi i pergi kaunseling you ~ Buntu nk turun akaun ke nk stay sc -.- Heh berat weh berat, aku nk drop lah tapi... -.- Buntu buntu ;I Esok kaunseling lagi kot, haihh -.-'

Eh tadi first time ite betegur dgn dia meh :3 Dia nmpk lain sgt dkt skolah :/ Dah la malu malu haha motip la wak?! Aku sepak kaki dia sampai bengkok dibuatnya -__- Haha sorry ! Tu lah buat tak kenal sgt, tu makan dia! Pastu sesuka hati pau aku pulak tu -,- Damn okay damn? Tahu lah saya junior awk -.- Naseb awk handsome , kita bg je mwhehehe <3 Haha bapak lah gedik sial :/ Okay, dah boleh cpt dah mlm. Tk sbr nk texting dgn awk <3 ;) #post paling gedik aku pernah buat.

No comments:

Post a Comment