Status Nowadays | FB |

Assalamualaikum and Hi (:

1 - Hormati Orang Tua = HOT

Skrg semua orang kt efbee tu asyik nk buat status pasal hot sajoii, pening gak aku T.T Asl eay? Kenkadang, hotsetap sndiri yg buat status pasal HOT. Haihh pelik gak aku O.o
*Gambar ramai like, status bnyk like, HOT ah?
*Kau jangan nk bajet HOT okay? Kau nie blahblah.....
*Jangan like status aku! Aku tknak digelar HOT.
Dan setiap status status nie, akan ada org komen 'HOT-Hormati Orang Tua'. People nowadays (: Mcm nie lahh. Semua sibuk kejar hotttttt . Bila mmbe ckp 'kau hot lah' . Pastu cover-2 ckp 'eh manada, aku biasa je'. Padahal dalam hatiHAHA ramai nyaa ckp aku HOT. Cehh, godaii ~

2 - Sibuk kejar gf/bf

Facebookers, korang semakin lama semakin desperate. Mengapa eh? Can-I-Know-Why ???
*Siapa single , like sini!
* Bosan gila single ): Nk bf/gf sorang!
*Siapa single? Meh sini jadi gf/bf aku ;p
Dan apabila saya membaca semua ini, saya hanya mampu menggelengkan kepala -___- Couple benda wajib ke? Benda wajib tarak, benda haram ada ah. Okay kat sini bukn nk cakap pasal halal haram. Kalau dpt gf/bf pun, couple alam maya je kan? Jumpa sebulan sekali? Rasa apa doh couple alam maya? T.T Damn sweet? Fuckin sweet? Or bittersweet? Hahah. Boleh percaya ke couple alam maya? Yg couple depan depan pun boleh curang lah wey ;p Tk percaya? Hahahaha percayalah wehh :)

3 - Lelaki kutuk perempuan. Perempuan kutuk lelaki

Sekarang pasal benda nie sgt penuh! Status si lelaki kalau boleh nk ktuk perempuan je. Yg status perempuan pulak kutuk lelaki. What thee...?
*Perempuan/lelaki skrg tak reti nk setia!
*Perempuan/lelaki skrg 100% semua kaki game!
*Perempuan/lelaki skrg semua perangai mcm pant**!
Phewww, sedapnya mata membaca status-2 sebegini -.- Korg kutuk kutuk nie, sebenarnya apa motif? Nati jodoh korg jantina bertentangan jugak. Tkde mkne sama jantina -.- Tu ah dia masalah couple, ada masalah dgn bf/gf sndiri, jpg semua org disalahkannya. Tk payah nk kibut sgt. Lelaki perempuan perangai tkda beza mana pun skrg. So stop menyalahkan antara satu sama lain.

4 - Lelaki ; Aku nangis lagi sbb kau syg :(
*Lelaki air mata mahal tau! So hargailah bila laki nges sbb korg.
*Kenapa buat aku cmnie syg, kau buat ego laki aku runtuh. Air mata aku jatuh sbb kau :(
*Aku tak pernah nges sbb seorg perempuan tapi kau... :(
Okay, nie gentle berlambak :) Actually , kalau nges tk perlu cerita dkt org kalau betul kau nges ikhlas sbb seseorang yg kau cintai. Serious. Kau update status, apa bagai kau menangis, kau nk tnjuk yg kau sayg gila gf kau? Ke kau nk tnjuk hati kau nie lembut? Ke kau nk gf kau cair baca status kau? No need lah itu semua bro -.- Paling tabik spring kalau ada laki nges sbb gf tpi diam je tkde org tahu termasuk mmbe/gf dia. Sweet je kan. Tpi laki yg kecoh-2 canang satu dunia dia menangis sbb gf tak suweet lgsg. Mencapub namanya tu -.- And yaa, bg aku air mata laki murah sgt skrg :) Ye ah, kemain ramai update status mcm tu. Maknanya murah la en?! Hahaha and lagi satu. Mcm mana pulak kalau hari nie laki tu nanges sbb girl A, lusanya menangis sbb girl B. Masa yg singkat kan? Mahalnyewwwww air mata lakiii! Uhuk uhuk menyampah aku -.-

#SAYABOSANMINTAKMAAFKEPADAYANGSENTAP.

1 comment: