Bring You Back

Omey en en en mustache ats ni? Hewhew c(: K. Hari ni wa tk pergi sch lagi. K bangun lmbt. Time Narul txt 6:55 tu baru jaga ahahha. Then hujan. Lagi aku mls. Sambung tidur. Lalala nikmat weh tidur sampai pkul 12, kau ada? Ahahaha kau time weekend je kan, k tahu dah k :p

K petg pegi amik barang kt rumah Nad then pegi lepak rumah Mimi yeay~ Ohk, jumpa Mus -,- Hahaha kerja menyakat aku, tahu ah rindu , sila mengaku skrg. Dia tk hbis hbis dgn Farah. Ingt aku jealous ahh! Pfft tension gila aku mengadap diorg. Tk jealous eh tk jealous just rasa rimas -,- Aku tak jealous pun serious! Aku rasa mcm nie ;


Haa tension kemain haaa, hahahaha. K dah dah, kiteorg tengok cerita Hantu Dalam Botol Kicap. Whathe... Tak seram lgsg. Haha k boring, gentle tk best cerita tu. Hahaha k whatever. Nk cerita pasal crush ite... Tadi nampak dia wehoo wehooo. Harap rumah dkt tapi jarang nmpk pfftt -,- Uwey uwey dia omeyyy lah zzz geramnyaaaa. K diam, yg penting dia sgt comel. Dia tengok balik pulak tu awhhhhh. Aku dah mcm


Hahaha baru tengok. Tak tengok lagi time dia senyum dlu. Ya Allah, cair to the max. Hahahahaha k sakai sakai. Dia handsome. Tapi nama dia... Aku benci nama dia hahaha khabis. Bye.

No comments:

Post a Comment