The Lonely


Hi, hi hello hi bye. Haha, k. Sumpah serabut :) Sangat serabut. Gila babi serabut. Duh, k smlm Isnin dan saya...Hmm, tak perlu kot tahu pebenda en haha. Btw, tahniah la kepada dak dak belakang yg telah berjaya membuatkan kelas kelihatan kosong smlm, heh :>

Selasa. Puasa. Yeay 5 hari je lagi kena ganti, ohyeah ohyeah~ Esok tk puasa sbb eisya ajk stay. Damn doh, pagi pagi lagi dah kena dgn cikgu, mintak surat bagai -,- 'Kamu dinie, surat mana? Dah la kamu banyak tak datang'. Aku senyum je la nk ckp apa lg en -,- Jpg dia pun 'jangan senyum-2 je, blabla'. Haih!! Jumaat lpas tak tang, smlm tak tang. Duh, aku rasa cikgu mengamuk sbb kelas ksong sgt smlm kot. Haih, nk buat surat apanya -,- Malas siaaa. Tah kenapa ah aku ni tahun ni, baru bulan 2 tapi kehadiran mcm shial. Mama dah warning awal awal dah. 'Kalau cikgu mintak surat, mama taknak buat'. 'Nanti dpt surat amaran, mama taknak pegi'. Ha'ah ye ah ma, tepuk :> K habis. Time rehat sumpah tak berhenti-2 aku gelak. Tah kenapa hari ni semua mcm bongok je. Dah la memanjang aku yg kena hahaha. Aku gelak sampai sakit perut haha , you guys are the best :*

K hari ni sepatutnya balik 150. Aaaaa, tpi cikgu takda. Heaven gila hahaha. Mimi hntrkan balik. Uweyy thanks mimi :* Btw hari ni bday Dkna. Awal awl lagi aku dah pegi kelas dia wish hug bagi hadiah semua, i misssssh chuuu budak :/ Hikhik, saya sayang awak, ingt tu sampai mampos ok even kita dah tk rpt sekarang :]

Bestfriend? Apa benda doh? Bestfriend ke kalau 'aku ada benda nk gitau nti aku gitau' tapi tk bgitahu pun , tah sampai kiamat pun tk gitau kot, pangai cm harem. Bukan sekali dua, banyak kali jugak ah aku dgr 'nanti aku gitau'. Heh g M ah. Lagi satu contoh mcm 'aku nk g makan jp, jpg dah balik aku gitau' tpi tk gitau , aduh bodoh bodoh je. Tpi bukn pasal makan lah, aku bg contoh je. Tipu la pasal makan pun nk terasa en, hahaha. Aku takda ah sensetif sgt. Lagi satu, aku tak suka bila orang tu bila dah ada gf/bf, dia lupa dkt 'bestie' dia. Coup pun tk bgtahu, lagi cm haram. Tkyah nama bestie ah cemtu. Kee...Aku ni kau tak anggap bestie pun? Haha k fine k aku je perasan kita ni bestie. Lol, just godai. Dah lama aku terasa tpi aku diam je. Well, baik diam dari aku terangkan kt kau nti kau tk phm apa apa en. Lol, k godai once again. Tralalala bye~

No comments:

Post a Comment