MAF

Hi :') Tadi en en en en, Mimi pakai krs full. Hikhik :'p Dia pakai name tag Mus... Time rehat dia tanya 'nak?' . Hahaha, angguk sajoi. Ite rindu diaaa ah wak :'/ Mimi macam memahami lak nie kenapa... Hahaha. Mimi ckap en Mus rindu ite jugak, hekhek k kembang semangkuk jap :'b Kau makan dkt Al-Dini kau ingt aku en? :B Mwhehehe . Name tag ie tu ada ag haaa ni dgn ite :/ Nk simpan je boleh mi? Jangan mintak dah tahu, hahaha :'D

Nice name en en en? Mustaffa Amierul Fahmi b. Mustaffa Hasnan , err amboi nampak tkleh nk panjang lagi hahaha, aku rindu kau :/ Saya rindu awk. I rindu you. Bila nk rujuk i balik nie? Hahaha :'/ Aku memg dah lama nk mintak maaf tpi kau kan dah delete aku, terus tak jadi.... HAHA so maknanya aku tak ego kan? :'> Kbai, babe , mimi, dah baca ni sila gelak dan sila bahan kbaii :'3

No comments:

Post a Comment