Fire School


Haicuumm! Hahahah nampak tak budak omey tu? Omey en en? Itu lah adik omey sayerw itu~ Name ie ALIP CYAZWAN. K jk jk, nama dia Alif Syazwan, nice name en? -..-t Haha semalam ah tu ite sekaip dgn ie, ie gunerw sekaip akk ieee. Awww me so wempitzzz. Hahaha. K hari nie tk jumpa dia lgsg , grrr grr :/ Jumpa skejap kat kantin tadi, dia dtg pagi. Dia dgn akk kesayangan dia tu, malas kacau :/ Me so jelly -,- Sbb tu malas nk pegi dkt dia -,- Nida ckp tulah perasaan yg Narul rasa time aku lebihkan adik omey. Hahahaha manada manada k. I miss you oredi Spongebob, sigh :/

Cakap pasal Narul.. Lagi aku tak faham. Baik mcm tu je. Haritu dia ajk karok. 2 kali dah ajk tpi tk pegi pegi. K nais Narul nais. Tadi time balik, Narul yg gedik tanya 'Alip mana?'. Hah tengok dot tengok, aku tk bukk cer pasal adik omey pun, dia yg start annoying dia tu T-.-T Ehem, tadi en en perhimpunan sampai rehat f4,f5. Ada sambutan Maulidur Rasul. Tau takkk , ustaz tu kewlll gila oh. Sumpah gelak je tadi. Eh eh haa sepanjang perhimpunan en itew duk sebelah dak hot, AMIRAAQIL ~ Haha sempat bertukar jam lagi haaaa, be jelly :p K boring , boringggg~ Cerita budak budak memg boringg~ Cerita org besar je tak boringggg~ Hahaha.

Weh weh! Aku jumpa twiiter diaaa!! Weh omg omg, aku tktahu dia hidup lagi hahahar. Bila bukak twitter dia tu, 1001 perasaan dtg menjalar. Ceh menjalar bhai. You promised me you'll always stay dude, then why you are my ex-bestie, gahh why?! :| K emo kkk saya tahu ahaha biarlah. Sukahati ah nk emo ke apa, i miss him okay :'<

Ahahaha apa ni emo lagi, pfft kbye :b

No comments:

Post a Comment