Dreamed a Dream


Salam and hi readers! :) Haha tengah bengang senanye ni. Dua kali aku update kt phone, hilang. Mcm pant... -.- Ni straight on guna lappy. Padahal malas gila nk on guna lappy. Tapi memandangkan ada something yg aku nk cerita sebelum benda tu hilg dari ingatan, straight on ah en. Hm pasal mimpi senanye. Dah kata mimpi en, memg kejap ingt kejap lupa ah en. Hm smlm aku mimpi pasal A1 and A2 :') Haha siapa diorg tak perlu tahu la kot en. You guys just need to know that they were my bestie :') And now, ex bestie lah en. Ok, dua dua laki. Siapa pandai teka ahh haha. Tipu lah kalau ckp tak rindu.. Dlm hati ni rindu nk mampus, just tak pernah luahkan je..

Ok here we go. Aku jumpa A1 dkt Kl. Haha, then dia mcm sengih sengih dkt aku. Aku ckp ah kt dia 'Apa kau , sengih sengih. Dah la lupa membe'. Then dia gelak -.- Pastu dia ckp 'Sorry ah kalau terasa tapi aku tak pernah pun lupa kau. Jujur, aku still syg kau lah kawan'. Hoho then aku cam omg, wtf mamat ni.. -..- Tapi lpas tu ok! Haha mcm buduh. Aku jalan jalan dgn dia ah memandangkan aku turun kl sorg and dia pum sama.

Sampai train, aku jumpa A2 :| Aku buat bodoh jela en memandangkan in real life memg kiteorg dah putus mmbe pun :'| Then dia pegi dkt A1 and borak borak dgn dia. Yeah, diorg pernah jadi bestie in real laif. Pernah ok PERNAH. Kena paham ayat ye kengkawan hahaks. Then A2 tengok aku and ckp 'Hi Dinie, rindu kau'. Aku buat tak dgr and blah g tunggu train jejauh sikit. Dia dtg dkt aku. Dia gelak jap then baru dia serious. Dia pegg siku and ckp 'Dinie, aku tau kau marah. Tapi seriously, aku minta maaf sbb tinggalkan kau'. Straight aku nangis hahah otak mu dinie otak lah -.- Then aku ckp 'Betul takkan tinggalkan aku dah?'. Dia angguk. Aku straight peluk dia and ngis dkt dia.. -.- Buduh punya mmpi, buat dosa je tau kau ni en mimpi :p Wek. Then aku ckp 'Jangan tinggalkan aku dah weh. Kau taktahu mcm mana seksanya aku lpas kau tinggalkan aku. Aku syg kau lagi and lpas kau pergi, takda siapa lagi boleh gnti tmpt kau'.

Happy ending :') Yeah, eventho dah lama sgt kau pergi tapi memg takda siapa boleh ganti tmpt kau ('; Takkan ada sesiapa sehebat kau. Like seriously. Tak pernah ada... Takkan pernah ada :') Wah, masuk lagu geisha jp pun boleh -.- And A1, dlu memg aku sakit hati sgt dgn kau.. Tapi skrg.. Sakit hati tu dah hilg. Yg ada hanya rindu sbg kawan :') Sgt sgt. Aku nk je txt kau, boleh je tapi kau tahu kan ego aku mcm mana. Aku tahu kau still tahu perangai aku mcm mana kan :') Dah lama kot aku tak gossip pasal korg dkt mmbe mmbe aku skrg. Tapi tak bermakna aku lupa korg. Syang sbg kawan tu still ada babe :') Tipuuu weh kalau takda. Apa petanda mimpi ni doh... Guys, come back please :'(

And senanye ... Lagu baru kt blog ni sangat lah ada kena mengena dgn A2 :') Lagu ni, his fav ok! Dia pernah bg lagu ni dkt aku.. Weh A2, YOU KNW WHAT?! I MISS YOU SO EFFING MUCH!

No comments:

Post a Comment