Spinning Round


Assalamualaikum. Hi. Hello. Hohoho gedik me. Well, hi :) Nak cerita apa eh. Rasa sedih gila kebelakangan nie :') Sangat sedih. Aku tktahu nk share dkt siapa. Aku rasa takda siapa paham. Sedih nak mampus weh. Bila time kt rumah baru tu , lagi la wehhh. Mata memg dah bertakung tapi tahan, takut mama nampak. Mama pun sedih, maunya aku nk bg dia sedih lagi en. Takleh lupa gila time kt rumah baru tu, sedih nk mati wehhhh! Aku haihh. Dah ah tutup cerita.. Nanti katanya aku meraih simpati apa bagai -.- Well hello, ini blog siapa eh? Dinie Aimi kan? So what.. Kalau rasa menyampah dgn entry aku boleh berambuss -.-t

Btw semalam! Haha ok smlm aku still dkt kg. Kemain lagi azam nk tidur awl bagai sbb esoknya kena bangun awl en. Jakgi... Hafeez Ethan buat livestream. Aku bukk jelah en jap, japg cm bongok sikit aku tutup. Then ada ura ura mengatakan Miyyo ada dkt dkt dgn diorg. Aku dah macam... Like seriousy Miyyo kt situ?! Then bukk balik. Miyyo tak keluar keluar pun haisss mula nak mengamuk en. Then lama tu diorg ckp nk tunjuk Miyyo 5 saat , time time tu gak ah pc babun ni stuck -___- Mcm ngimek sajoi. Aku dpt tengok Miyyo 1 saat je. Vavi! Weh aku minat Miyyo dari zaman kegemilangan dia kt fb lagi k :'( Nih, bukk fon aku ni takcaye. Gmbr dia berlambak. Lagi satu, wallpaper aku ni dari dlu gmbr dia. Haih obses tk obses weh? :p

Pkul 2 cmtu, Miyyo betul betul diorg letak dpn pc. Hahahhaa melekat je mata aku dkt pc tu ha. Tapi macam ada emas dlm mulut dia.. Kaku semacam, dia sengih gelak je. Bercakap taknye pun -__- Tapi takpa ah puas. Hahaha . Bytheway, dlm livestream smlm ada budk ni nama dia Aqil wehh so cute ok. Hafeez panggil dia apek cina jual ikan ke sayur tah miahaha, lawak dus. Then hari ni aku add fb dia, aku follow si aqil tu :p Hahhaha dia approve and dia reply k im aku~ Happy tak terkata. Ramah pulak! Aku ckp mata dia awesome, aku ckp aku asyik tengok mata dia dari tadi (kebetulan time tu dia buat livestream) . Neh, dia reply 'hahaha :D Tengok mata :O HHAHA'. Heh pastu en dia tweet 'Tengok mata :O :D' . Hahaha nampak tak permainan dia kt situ? ;D Wekwek. Tapi dia dah ada awek. Haha k. Awek dia lawa k. Aku baca blog awek dia alahai sweeet ah. Mcm bahagia je hihi.


Haaaaaa mata sepet tu, omeyyy en :p Tapi dia ckp dia tkda mix cina, sumpah aku pelik. Muka dah cina habis kot .___. Ckp pasal cina.. Mama cerita yang moyang aku asl dia dari negara china sana, cina ori --' Haha sumpah aku gelak gelak dgr cerita mama. Tahu ah mama tk menipu tpi cm lawak.. Kalau aku smpt kenal nyang aku tu mesti best gila en.. Dapat belajar bahasa cina dgn dia wahhhh! :O Berangan tak sudah hahakss. Cerita pasal Miyyo Aqil bapak semangat aku ni en. Haha apa salahnya happy jap ;') Don't get me wrong .. Aku tak bermaksud sebelum ni aku tk happy dgn diorg tpi sejak peristiwa kt rumah tu, perasaan ni lain macam! Rasa mcm nk nangis tpi tk ngis. Hppy 5 saat then dah. Aku tktahu kenapa wey padahal takda benda sgt pun D; Satu lagi, aku tk sbr gila nk pindah :') Sebelum ni ragu ragu eh betulke en aku nk pindah tpi skrg yess! Aku memg nk pindah!

Hi ili! Aku dah dkt kl ni, nanti bila bila aku serang rumah kau eh amik goodies yg kau simpankan ntuk aku?! ;D Er, tpi ada ke lagi? ;( Tapi ah en, gntle terasa lgi tk dpt pegi bday party kau hari tu... Ye ah kenal kau dri f1 kan, skrg nk celebrate , aku pulak tkde :( Dah la 4 tahun sekali! Haha, takpa ah benda dah jadi :') Sorry ili! Bukan tknk dtg tau tpi balik kg hari tu jugak en.. Btw farah, kau dah 16. Weh tua tua. Hahah hari tu kau reply mcm pelik sikit dol -.- Ayat gentle jiwang. Aku ingt aku yang mamai , kau reply pkul 4 lebih tu aku tersedar kot. Then pagi esoknya baca, memg ayt tkleh blaaaa haha rasa lawak skit :p Hadiah nti tuntut k ? Chaw!

No comments:

Post a Comment