Escape Reality


Hiiiiiiiii ppl! :) Exam dah habis. Wehoo wehoo, bahagia nya rasa. Ahaha, k tipu tkda ah bahagia mana, biasa jepun :3 Akaun susah, mcm vavi. Sc pun susah gak kot, haih ntah. Ye saya bengap, tak pandai mcm anda. Zzz :p Gerak -.- Smlm kiteorg merempit pegi jj :> Babe aku nida mimi. Ahaha, bila ah nk dpt lesen ni boleh lah merempit dgn bahagia sikit -.- Untung ah nida otw lesen :( Aku ni lmbt lg, tepuk lah. Sampai jj dah pkul berapa dah. Dgn mimi yang lapar nk mampus. Masuk Johnny's. Makan blabla pegi MPH cari novel yang mama nak then blabla pegi Hot & Roll beli makan blabla balik. Haha kejap en en, dah keluar pun dgn budak yang kena balik awl, acano...

Malam pegi ww. Dgn nida, mama and cha mok :p Tapi memula g Setiawangsa dlu sbb mama nk pegi amik duit dkt org. Ugh terasa lama perjalanan! -.- Sampai sampai ww pulak, cari parking sikit punya susah. Seriously. Masuk masuk je dah 930 something. Then mama pegi beli phone. Bb mama kt kedai, tu dia gedik sama nk agkt Young. Heh -.- Tapi mama ckp bila bb dia dah siap, young tu mybe dpt dkt aku hahaha :p Tapi corby tu memg tak ah aku nk jual balik. Beli guna duit sendiri kot , sayang :] Cantik sgt ah kalau dpt. 010 pakai dkt young. 014 pakai dkt corby wehehe.

Lpas mama dah habis beli phone tu, turun trun je dah banyak gilaaa kedai tutup -.- Aku nak masuk TL pun tak sempat sbb dah nk tutup! -.- Eeee, dah la ada beg lawa kt TL >;(( Baru nk menacing dgn mama then tetiba teringat yg perut tk terisi lagi. Suruh mama drop kan aku dgn nida dkt Prima. Mulamula kiteorg nk masuk Oldtown, aku dah lama kot tak merasa Oldtown :( Jakgi Oldtown fulllll gilaa! Aku dah mls full full ni then kiteorg decide masuk Bamboos. Heh haha kiteorg pelanggan terakhir ok, hahaha :p Time kiteorg tengah makan tu memg kedai tu dah siap siap kemas meja apa semua. Hahah then pegi Tutti :p Aku dah lama ngidam. Nida pun. Then kiteorg balik jalan :> Cuak gak ah mula, sbb banyak jalan gelap. Jejantas tu jgn ckp ah, gelap nak mampus. Cerah sbb cahaya kereta je.

Sampai ada satu lorong dah nk dkt sampai rumah en, ada hanjeng -___- Then tetiba ada pakcik ni dia tolong shuhh kan anjeng tu haha pastu kiteorg jalan jelah dkt lorong tu. Siap bukak sandal sbb takut anjing kejar nanti susah nk lari ahaha sumpah lawak gila doh. Tkleh bla :> Masuk masuk rumah je pkul 1145 -.- Nenek dah mcm 'anak tino balik lewat blabla'. Nasib baik dia bebel sikit ja ;O Lpastu 7 minit kemudian kiteorg keluar balik g jejalan haha sumpah takda kerja en en -____- Tapi tak meronda mana punn sbb banyak jalan dah tutup zzz k. Dlm pkul 1215 cemtu abg dia dtg amiik dia . Skrg nidadot tu dkt ganu . Weh untunglah ;D Esok aku balik ganu. Harap boleh jumpa kt sana pulak ah haha kbye :b

No comments:

Post a Comment