Heart Killer


Assalamualaikum and hello readers :]

Ramai tengah exam sekarang en :p Yang dah habis sekolah diam, aku tanya yg still sch je. Hahaha. K, sumpah exam macam... Setakat ni aku rasa yang paling senang pun agama. Add math? Phew jangan cerita, 10 soalan tinggal watlekk :> Ahaha, bm boleh la. Perdagangan boleh la. Bi, eerk susah. Math , mcm tak percaya whoo! Aku boleh jawab math, haha padahal tak belajar kot dlm kelas.. Alhamdulillah ;> Meniru? Well itu bukan saya kalau tak meniru kecuali time PMR ah, aku tk meniru time PMR k -___- Hari ni kureng sikit tiru, sbb cikgu banyak duk belakang -.- Smlm bnyk ah jugak. Cikgu pun asyik aim kiteorg 4 je hahaha. Hari ni aku jawab 4-4 paper dgn keadaan yg begitu sadis. Sapu tangan paling besar aku bawak tadi. Ergh, i hate flu -.- Account , science esok! Uwehh wish me luck gaiss!!!

Aku tak berapa nk sihat ni. Semua sakit. Tangan kaki and most important, hati pum tengah sakit hahahar :) Aku dah malas gentle tak tipu. Sorry, masing masing sakit hati en skrg -___- Aku tahu aku yg start hekhek. Agak agak lepas ni acano ? Biar ah en. Aku ego ke apa kau nk ckp ckp ah. Pedulik senanye. Sebenarnya ada something yang dah lama aku nk gitau since... Tapi aku tk..Haish tak ada kekuatan nk bgtahu yknow :p Lalala, org pelik je aku dgn kau asal. Aku tak cerita pun, diorg detect sndiri. Haha, lantak ah. Aku senanye saja nk buat kau nyampah dgn aku hekhekhek, well weird en en en :) Apa gunanya persahabatan ini kalau aku asyik sakit hati dgn kau, kau asyik sakit hati dgn kau. Haih, kalau aku ajk kau putus mmbe kau nk tak?

Esok last day sch then BUMMMM, cuti!!!!!!! Jumaat terus boleh enjoy, err malam nk lepak dgn siapa........... Ah takpa, nida mimi ada en en ;) Sabtu lepak lagi then ahad balik kg -____- Oh em jay, nk buat apa kt kg ni? Dlu tak boring ah sbb ym-ing dgn dia sampai 3,4 pagi. Lpas ni? Haish, otp? Nk otp dgn siapa, hah? Slalu aku suruh dia je cll sbb dia je slalu sanggup habiskan kredit nk cll aku ;( Lpas ni nk rembat kredit siapa?!?! Nak ym dgn siapa?! Lol for evah ea lon. Note to myself ; Sebab ego badan binasa :) Cepat cepat la bertaubat hahaha okbye.

No comments:

Post a Comment