Waste No Time

Hacuum!! Haha hi guys :) Game ni... Siapa ingt lagi? Haha yea i know skrg dah tak top :> Dlu pernah top ok! Haish, baru minggu lepas , aku start main balik. Ntah ah, tah cemana tah aku rasa nk main balik. I miss him, i miss him so damn much :< Haha k diam. Bila rindu dia, aku main pool, rindu dia , aku main pool. Rindu dia aku on ym, rindu dia aku on ym. Tah pekena tah. Haha hari tu lawan dgn Dao, kalah teruk aku -.- Hhahaaha lawak en!! Gelak ahh! Duh, tapi gentle la, mingu lpas banyak sgt teringat dia -.- And tadi dlm kelas!! Andy, Mukh, Ali, Mus and the gang ramai ramai nyanyi lagu A7X. So far away lagu first diorg nyanyi tk salah, demmm! Rasa nak tumbuk sekor sekor haha \beranike/ duh -.- Then diorg nyanyi A little piece of heaven, lpatu diorg nyanyi Dear God and blabla... Haha, ok. Ok... Whatever k whatever...

Kantin sekolah aku runtuh, aa i mean atap kantin runtuh, kau adaaa? Hahahahaha, lawak kot -___- Nasib baik ah aku tak pernah belajar makan dkt kantin kalau tk mesti seksa en nk try makan dkt tmpt lain ahahha. K. Aku senanye ada crush baru. Tapi smlm aku mimpi crush lama. Aku mimpi dia dtg sch aku!!! Oyeah oyeah best gila~ Then aku borak dgn adik dia sbb hmmm aku dgn adik memg mmbe pun senanye in real life -___- Ye membe 3 tahun lpas, hikhok. K jgn tanya kenapa kiteorg tak mmbe lagi, jgn tanya, just shut the fakap. Alahai, he is so kiut la weh, so damn cute dlm mmpi tu haha tapi memg dia cute pun kt luar. Kalau tak aku tk minat nyaa, en en taste saya omey omey je hahahar.

Crush baru? Wuu wuu so kiut, so sepet aww body dia, pergh sexy bhai. Aku cm meroyan gila hari ni T.T Tak caya tanya Mimi, Elis, Nida , Farah. Haha time pj, aku asyik ckp dkt mimi yg aku nk duk sebelah dia :p Dia duduk bersila pun style dkt pentas tu weh ya Allah , Allahuakbar, ampunilah mata hambaMu ini T.T K time balik pulak. Wallaweh, dia jalan belakang aku :p Aahaha tak lama pastu dia jalan dpn aku, memg menjerit aku dpn Farah , usha je ah en dia sampai puas ;p Haih sepet sepet, Y SO CUTE?! Grr. Farah dah naik rimas, Elis dah menggeleng-2. Ahaha lama tak gila mcm ni :> Last dua tahun lpas. Tu pun time mamat tu tegur kt sch then time dia tegur kt efbee, haha sumpah happy do cemni :') Agk agk aku boleh dpt rpt tak dgn crush baru, hahaha kalau dua tahun lpas boleh, kenapa skrg tak boleh :p Ceh -..-


Saay rindu :') Bye!

No comments:

Post a Comment