New Crush

Salam and hello guys :DDDDD


Haha smiley senanye boleh panjang lagi. Happy ni happy, jangan ahh bising :p Haha ite ada crush baru. Wekk, lagi lagi crush lagi lagi crush. Kau dah kenapa dinie -__- Haha biar ah. Aku dah tk minat Sepet Tough. Lpas Hana cerita pasal dia, trus cm... Ok, tk minat. Haha biarlah rahsia kenapa aku tk minat dia dah -__- Crush baru ite en en Ess Eaa :) Cuba ah teka Ess Eaa tu siapa? Lalala haaa tk dpt en en , padan muka :p


Hi Ess Eaa, saya suka awak :p Tolonglah perasan. Hewhew -.- Happy je bila contact dgn kau. Ngeh. Rasa macam dunio ni eden yg punyoo :) Sumpah.. Smlm time ngantuk belaja Addmath, mata dah berair-2 dah en asyik menguap. Then tetiba teringat conversations kita :p Sengih terus -.- Bayangkanlah, dgn muka ngantuk tu tetiba boleh tersengih haha macam bodoh :p


Kau comellllll. Sumpah comel gila. Haha twitcon kau, ya Allah melting weh. Rasa cm nak ngis tk nmpk kau smlm tpi hrini sengih je memanjang sbb nmpk kau :p Benda baru nmpk dah mcm org gila, ni tak bertegur lgi ni -..- Bila kita boleh tegur menegur? :/ 23.3 kita start rapat. Happy sgt aw dpt rapat dgn kau mcm ni ehehek :p Kau sweet doh, eii. Benda sebelum ni aku memg pernah minat kau ahhaha tak sangka boleh rpt, ngeee. Betul ah en Nida ckp, semua aku nk semua boleh dpt -.- Hm tpi sorg je tk dpt lagi, Sepet Tough ;O Memg ah dah tk minat tpi kalau dpt rpt jadi bestie ke apa en mesti seronok.. Mimpi la Dinie, ex-crush kau tu dahla diam nk mampos -.-

Dear Ess Eaa, I'm yours to keep :* Don't you see me, heyyy i'm here. Waiting for ya :') Haha jiwang bin karat. Adios! x

No comments:

Post a Comment