Happy Sunday

Assalamualaikum and hi people (;

So hari ni ahad. Esok sch. Haha skrg dah pkul 12 . Watlek. Hm hm. Malasnya nk pegi sch . Haih, tpi mingu lpas je dah 2 hari aku tk dtg -.- Khamis and jumaat haha lulz :p Khamis tu actually memg ramai buat cuti sndiri -.- Mimi babe farah ipan mira, haa siapa lagi. Ramai senanye. Nida balik awl. Hana balik awl. So nais. Jumaat merentas desa. Ahh, silap. Aku mls ah en, mcm tk kenal Dinie Aimi yang terkenal dgn penyakit M ni x)

Hei. Harini saya keluar. Haha sinamax je pun :3 K ah tu, slalunya sabtu ahad aku setia duk rumah. Kalau keluar pun dgn family sajoi hik x) Ok aku pegi sinamax. Dgn ipan azriq faiq ayep tercinta , guess what aku sorg perempuan D; Ahaha bosan sgt en, ikut jelah. Aku tk main sgt pun. Sekadar nk lepak lepak sajoi. Dlm pkul 2 lebih gak ah sampai. Haha, sejam je sana. Then blah. Pegi thaqwa kejap lepak minum pastu pegi karok ;O Aku ennn en memg suka, setiap kali lagu fav aku diorg pegi stop kan. Cb tk cb ah, pk mmbe je ahahha. Faiq semangat, sampai lompat lompat. Eh, kalau aku dgn mimi nida babe semua , memg melompat gak ah ;) Tpi sbb dgn org lain en.. Laki pulak.. Kena jaga adab gahaha. And fyi, aku nyanyi satu lagu je :) Eh tak, 2. Tu pun dua dua separuh je zz. Aku bnyk tolong pilihkan lagu je -.- Segan ah. Kalau dgn mimi semua, memg tak ah aku nyanyi 2 lagu je ;p

Balik tu. Haih diorg nak naik bas turun kt Greenwood tu ha. Aku senanye paling rajin jalan! Nasib ada faiq, kan faiq? -.- Naik teksi dgn faiq turun dpn Rahimah D; Dia asyik bersembang dgn pakcik tu, aku diam jelah -.- Pkcik tu peramah sgt. Pakcik tu tanya nama aku dkt faiq, faiq boleh jwb 'entah tktahu'. Hahaha ini kerek. Annoying nya faiq. Nasib baik dia kt dpn, kalau kt belakang dah aku lepuk lepuk dah -.- Btw en, kg faiq en dkt ganu jugak :O Yg best tu, dkt besut jugak ;O Wahh, seronok -.- Hahaha. Seronok la ada geng.. Apadaa.

Kau ingat kau comel ah pan!? Hahaha
Alhamdulillah hamba Allah ni cukup mata hidung segalanya :)

No comments:

Post a Comment