Don't Go

Hi ! So haritu, aku ada ckp nak upload gmbr rumah baru kan. Hewhew sorry lmbt. Nahhh nk upload lah ni, tengok tengok! Ni tgkp lagi sekali tau, tk mcm kt twitter hri tu. Yg upload kt twtter hritu gmbr guna phone je, kabur. Ini ha special ntuk santapan korg, mak tangkap guna baby d3100 mak tau nyah! *Eee geli geli je aku ni hahaha

Aha yup , ini bilik kesayangan saya nye pun .___.
Tandas dalam bilik, oyeah.
Ni yang mama namakan 'family hall'. Ruangan lepak, tengok tv
segala bagai. Ahaha
Ini dapur.

Nak pindahnya ntah bila ntah :'< Sedihhhh. Aiyomama, kerajaan pls ah luluskan cpt --' Dkt rumah baru nti dkt dgn pantai, uwehhh. Best gila best gilaa. Tension pegi je pantai then jerit :p Bapak best doh! Aku dah ajk dah bestie-bestie yg tersyg hari tu, 'Lepas SPM straight beli tiket bas dtg lepak rumah aku tau! Aku bawak jalan jalan area ganu then kita amik flight pegi sabah ok!'. Haha aku drpd haritu berangan nk gerak Sabah. Tah kenapa. Tiara ckp aku punya angan angan dah jauh sgt. Lulz, biarlah. Saya suka berangan, itu hobi saya since kecik lagi hewhew. Mama pun dah bg greenlight, siap ckp 'pegi la sampai bulan bintang pun' ahaha yeah nice, that's my mom~


Haruharu for3v4. Haruharu 4 lyf3. Haha, seriously! Aku tak pernah jemu dgn lagu ni :') Satusatunya lagu korea yg aku tk pernah jemu dgr. Lagu ni jugak ah yg buat aku layan kpop sikit sikit. Lagu ni jugak ah yg buat aku obses dkt GD. Eventho stiap kali dgr lagu ni, hati memg macam patah seribu, retak sejuta, tpi memg tkkan pernah jemu wey, tak akan :') Aku sayang lagu ni macam nyawa aku sendiri. Hahaha k over. Sudah la Dinie, siapa yang nk layan sedih kau hah Aimi. Lol, lpas Dinie, Aimi pulak. Nais~ Kbye.

No comments:

Post a Comment