People Change

Semua orang mesti nak berubah kan :-) Jahat macam mana pun org tu, mesti dia pernah niat suatu hari nti dia nk berubah. Kann?! Haha takpayah nk tipu aku ah -.- Ada dak ni baru buat status mcm tu, padahal nk tengok gaya boleh tahan teruk gak ah dia ni. Hahaha macam ada org ni pernah buat status 'sekarat karat bohsia tu, mesti dia nak jadi baik jugak satu hari nanti' . Ahaha benda betul kan ;-D

Siapa yang taknak masuk syurga en? Semua org nak. Semua org takdanya nk jahat sampai ke mampos. KAN! -.- Cuma kadang kadang diorg pk tak puas enjoy and blabla. Hahah kan dlu pernah ada isu 'ada dara kolot' Hahaha itu lagi bodoh. Respect gila babi siapa yang ulang alik masuk club tapi ada dara lagi. Haha tapi kalau tk pernah masuk rasanya lagi bagus en. Enjoy berpada-pada. Ye dok? Sekali salah jalan, menyesal esok dah tak guna dah :)

One more thing, semua org boleh berubah kan? Tapi susah. Sangat susah. Sekali dah buat, mesti nk buat lagi. Yelah tapi!! Kalau org tu dah berubah jugak, bukannya benda mustahil kan! :) Contoh : Sekali pernah jadi sweetalker, lpas tu tak mustahil dia still sweetalker. Kan?! ;D Hahaha, eventho dia pernah ckp 'dgn awak saya jujur habis, mulut saya dah tak manis' . Ahahaha padahal apa yg dia ckp tu sama je dia ckp kt pompuan lain. Bodoh, yeay talking to myself. Cukup lah sekali aku kena :) Eh dua, eh tiga. Haha whatever. Cukup la semua tu cukup la -__- Nk ckp aku dah tk percaya laki lgsg tkdelah. Tpi ntah, rasanya couple apa semua tu tk perlu kot. Trauma? Tak jugak. Aku kuat mcm biskut tiger lah sia. And org senanye dah boleh stop tanya 'kenapa kau tanak cri laki?'. Whoho, perigi cari timba gitu? Lol so not me. And org jugak dah boleh stop tanya 'kenapa tk couple?'. El o el, my life, my privacy :)

Best apa single. Sumpah best. Sumpah aku tak tipu. Bak kata Afiq Aziz, boleh anda skandal berapa bnyk yang kita nak hahaha yeah so true dude. Sekarang sumpah aku rasa aku dah matang sial. Ahahha, lah sangat. Tapi Iera pun pernah ckp aku memg matang, wawawa. Kadang kadang je mood budak tu dtg. Aku bukan mcm Nida. Ops, sorry (suara Andy) Ahahaha. K aku bet korg tk paham apa aku merepek nida andy bagai ni. Lols. Ok, that's all. Eh sebelum tu, entry ni sumpah tkde niat nk perli sesiapa. Siapa terasa pegi terjun gaung pls. Untuk panduan diri sendiri jugak :) Buat apa nk perli org en sedangkan aku sendiri mcm mana pulak en. Hahahahaha, vavi ah sial aku ni. Tapi sumpah, ni entry tk perli siapa-siapa :) And yeah dear ex-bestie, aku harap kau berubah. Aku dgr cerita kau makin teruk babe? :) Tolong lah berubah! Sincerely, me.

No comments:

Post a Comment