Stole My Heart


Assalamualaikum and hi :3

What a tough week. Yep, seriously. Hehh , nasib baik saya still kuat lagi :3 Hehh, acacah sajoi minah ni, meh tembak dia meh -.- Haha bodoh. K. Isnin tah benda jadi pum aku tak ingat. Yg aku ingat petg tu melepak rumah Nad melantak Spagetti sambil tengok cerita hantu hahaha macam bongok je en ;p Haha ye ah tu bongok bongok semua kiteorang. W Nida, Mek, Babe and Mimi :3 Thanks to Mek yang sudi amik aku hantar aku, muahh sikit :* Kboi

Selasa. Hah paling tak boleh lupa. Menangis depan public. Hahaha K tak blah en!! Ingat senang nak menangis depan orang? Dah la nangis tu boleh kira teruk gak ah. Pergh :3 Bodoh Nazrul ni, cari pasal lagi. Dah kena, aku yg menangis, lagi cambodoh -.- Senanye taknak nangis pun, dah tahan macam apa dah tetiba MiraAqil datang peluk cakap jangan nangis, terus meleleh disitu. Alahai... Thanks Mira, saya sayang awak <3 Saya hug ramai orang hari tu, haha senanye diorg yg datang hug. Lol. Bestnya macam ni, nangis sikit je orang dtg hug, nak nangis selalu ah lololol. Gurauan semata-mata. The moment bila Azriq pandang then cakap ''Lek mee, jangan marah aku" dengan gaya dia macam nak cabut lari, sumpah tergelak disitu. Haha Amier pulak tetiba haritu kuat puji orang "Korang semua comel" lagi ahh hahaha tak blah. Tapii dua benda tu ah buat aku tergelak lol thanks Azriqmier :)

Rabu aku tak datang. Yess, kewl enuff. Khamis tak ingat apa jadi. Jumaat. Haaa ingat sangat, baru semalam en ;) Mula tu pegi Giant dengan Sepet. Yes, i mean Nazrul ah. Hahah k. Ngidam claypot senanye hewhew. Then, balik tu lepak dpn rumah dgn Sepet, Elis and Farah. Hewhew, bapak merepek lepak dgn dorg ni. Haa yes, lama senaye tak lepak dgn dorg.. K. Pastu pegi pasar dgn Elis and Farah , mama hantar :p Lol. Pastu balik. Mus datang repair motor!! Hell yeah, i love you Muss muahmuah. Akibat lama sgt tak naik moto, so malam tu terus keluar. 845 cmtu baru gerak, Kak Jyma ah ni mandi lah apa la. Pegi pasar malam jap and then pegi sebewang :O And yes, Elis follow. Ya Allah, insaf aku naik dgn Kak Jyma. Kalau boleh memang dia nak rosakkan tayar motor tu, semua benda dia nk langgar -.- Amik Nida then jalan jalan haha ok mcm kimak sbb jalan jem. Semua PAS punya psal ah. Aku dah ah jakun smlm sbb lama sgt tak naik motor en gahahahaaha. Ya, maksud saya di sini motor sendiri lah. Asyik motor orang je. K. Yang penting puas sgt senanye. Hewhew, thanks Kak Jyma , Nida , Elis sbb memahami aku. Lol k.

Harini. Semua sibuk dengan Hari Anugerah la Hari kantin la, aku pkul 1130 baru bangun. Kewl enuff. Lpas mandi tu Farah Nida Mimi datang :O Lepak jap then gerak rumah Nida. Lepak tengok cerita Suster Keramas 2. Bapak 18sx habis cerita dia -.- Geleman geleman je hahaha k. Habis. Senanye aku tak sihat ni. Huu ksian en. Sakit tekak, mual etc. Babik. Tapi kesah apa en. Yang penting esok wedding akk Veed, pesta buku and ceramah Ustaz Don wajib ku pergi ;3 Yeah busy habis esok hahahaah! K boringg~ Boboiiii.

No comments:

Post a Comment