Like We Used To


Assalamualaikum and hi :)

K. Semalam i gerak pwtc ;O Uuu, booo tooooo Nzrul sbb tak jadi follow aku and yeah gerak dgn Tiara and her sis, ayah dia hantar, hoyeah. Masuk masuk je Tiara terus serang komik --' Okay, aku mcm nak masuk tpi tknak. Haha faham? Ramai weh! GempakStarz punya gerai paling sesak macam tin dalam sardin. Yeah, seriously... Then aku pegi gerai sebelah tengok novel, i bought twooo ;) And dapat sign lagi hehehehe, be jellyy!!! Lol. Pastu pegi Sasbadi then Karangkraf. Haaa, Mira suruh belikan dia buku Kasih Antara Kita yang cerita pkul 7 tu, Cinta Buat Emelda tpi duit tidak mencukupi ahh sorry Mira :/ Keh, then kiteorg pegi area komik balik hohohohoh tapi pegi yg gerai lagi satu, gerai yg kecik. Aku tak sanggup pegi gerai yg besar, serabut gilaa T.T Saya beli 5 komik pheww awak ada :p Lol 5 je pun, Tiara lagi bnyk dia beli -.-

Blabla pastu pegi duduk dekat satu sudut ni, aku dgn TiaraNisaaa je tinggal situ, TiaraNatasya pegi sambung cri buku lg --' Tak lama lpastu Ayyee datang menganjing hahaha gurau yi gurau :p Pastu pegi beli air, Ayyee belanja wee thanks sepet! :D You rindu i, en en en? :b Babtu sanggup belanja air sampai 5 ringgit --' Haha K. Balikdlm pkul 530 cmtu. Pkul 6 keluar makan dengan Elis. Balik 650. 710 keluar lagi pegi surau. Time tu gentle pening tahap tak ingat dah. Tapi gagah jugak sbb nak dengar ceramah Ustaz Don punya pasal :( Batak? Godai. Aku pernah ngis tengok ceramah dia kt youtube kot.. Haha k. Balik surau tu terus tidur.

Semalam pegi PWTC, aku pakai k rantai dia bagi, aku pakai. Adakah dia masih memakai tshirt pemberianku? Wallaweh ayat. Haha yeah, tak tipu. Aku rindu dia. Tak tipu jugak, aku nak mintak maaf. And tak tipu jugak, aku tak mintak maaf pun lagi. Sebab? Bro, yknow me well :') Ego aku macam babi tahu? Sumpah. Rasa nak mintak maaf and jernihkan keadaan memang ada tapi ego menghalang. IA, aku tahu kau faham aku :') Aku harap kau baca eventho kau maybe dah takkan bukak lgsg blog aku T.T Ni kira aku mintak maaf ah tpi through blog. Boleh kan? :'D Aku rindu gila nak lepak dgn kauuu :( Yeah aku tahu. Setiap kali gaduh aku je yg start. Sorrry. Bnyk sgt benda nk cerita doh weyy :') Aku rindu kau yg lama :') Yang selalu topup then cll aku.. Yg bila aku ajak lepak je lajuu dtg. Bukan kau yg skrg... Aku tahu kau banyak prob, settlekan jelah masalah kau dulu k.. Hm

K HABIS EPISOD SEDIH HABIS.

Hari ni ISNIN k ISNIN dan saya tidak ke sekolah yee TIDAK KE SEKOLAH :P Buat kali keberapa pun aku tktahu --' Tapi semalam memg dah cakap dkt mama tknk pegi sch :) Mama OKAY je hewhew. Blabla, breakfast terindah hari ni hewhew :') Lalala. Pukul 12 something Nida Farah, dtg amik kt rumah. Oh yeah lupa nak cakap, satu geng serong --' Mimi Babe Farah Nida Elis tak pegi sch --' Serong je tahu, bosan lettew aku tak tang :p Tapi Nida, Mimi tak ah. Kiteorg parents tahu k tk tang sch :p Ya Allah seriously Nida skrg bawak macam orang gila --' Serious doh, tk tipu. Meremang pulak bulu roma naik dgn dia haha. Lepak kejap blabla sampai pkul 230 then balik :(

My baby babe pegi umrah hari Rabu ni. Babe, takecare k :) Kau doakan kiteorg awww aww, and kau doakan jugak ahh relationship kita 6 Jahanam kekal eventho semua dh pindah nanti :') Yeah, skrg dah 12:30 am. 1 May already :') One month to go, then MAYBE i'll leave this bloody damn Gombak. Haih sedih pulak. Dulu nak sangat. Sekarang.. Ya Allah tah benda tah aku ni. Hm kk... Yes im crying. Baru masuk bulan May dah lebat. Bendaa ah kau ni Dinie :')

No comments:

Post a Comment