Heart Vacancy

Hiiii! Hahaha. K hari ni nak cerita pasal zaman dolu dolu :3 Hekhek. Takdalah 'dolu' mana. Tadi pegi bukak sdcard camera. Kobekk lima lima fail yang ada tu. Tengok satu persatu. Hah amik kau! Gambar nk dekat 3 ribu pulak --' Lebam lebam. Tapi tengok jugak hikhik :') OEMMJAYY! Rindu sangat k. Paling banyak gambar aku dengan NIDA. Sangat banyak , yeah like seriously banyak gilaa! Aku rasa macam kiteorg ni dulu tak pernah terpisah pun ada haha. Acahh :p Rindu wehh rinduu gilaaa!! Rindu sgt zaman dulu, zaman sekolah menengah rendah :< Serious tak tipu, aku tak batak lgsg nak duk menengah ats ni! Subject berat, exam pun lama gila ah dem -,- 2010 & 2011 tahun paling gempak loike seriously :) Eventho senanye tahun 2011 ni agak perit ah --' Tapi bila tengok balik semua gambar en, muka aku takda pun muka sedih. Alahai, I do can survive without him ah. Yknow why? Yes, because I got 6 Jahanam, Mira Narul Ipan Amin and other friends besides me :) Yeah, iloveyaa guys xx


Taptap. Jumpa gambar ni. Haihh. Ni aku dah combine kay -- Gambar dah lama. Bulan 8 tahun lpas. Ahhh macam nak nangis :/ Rindu gila kenangan dulu. Time lepak rumah zaza, lepak rumah shakey, rumah ajim, lepak rumah aku dgn famy ajim farah amin bagai, and ofcourse ah saat saat kegemilangan time hbis PMR tu. One more, MELAKA!!! Oh dem, kt situ ah tempat di mana kiteorg dapat gelaran '6 Jahanam' sbb tkleh nk duk diam, bising je semuanya :') Now tinggal 4 Jahanam. Babe pegi Umrah jap, Izaty dkt Teknik :'/ Ah please, sebelum aku bla, nk sgt spentime cam dulu :/ Aku terlalu rindukan korang semua :/ Welamak aih ayat kegampangan disitu hahaha.


Ini jangan cakap. Rindu gilaa. Lpas dia hbis sch, haram tak pernah lepak. Ayien ayien, dari 2010 aku kenal dia, tak pernah pun gaduh ke apa dengan dia. Sangat menyenangkan eventho kenkadang mintak kaki gak ah annoying dia!! Haha tiap minggu doh whatsapp dgn dia skrg :) Tak pernah pun sekali time whatsapp dia tak buat aku gelak ke apa. And yeah senanye dari dia ah orang start panggil aku Aimi --' Lol, sekarang makin ramai lak en panggil cemtu. Ah sokay :) Dia kaunselor terhebat doh seriously. Dia sangat memahami. Time kenal dlu jangan cerita, lawak gilaa :D Tanya Farah ah tak caya. Hahah, sweet bagai. Omg. Dia tak makan sayur sama cam aku gak. Lol kiteorg GTMS :') Geng Tak Makan Sayur, hahaha dia sendiri reka k!! Rindu gila nak hang dgn dia ni.. Tengok Harry Potter, Aku Masih Dara bagai. Haih :'< Esok kalau takda aral melintang insyaAllah kiteorg lepak buat kali terakhir. Dia nak bla dah :{ Dia taknak bgtahu dia bla mana, sakit betul hati. K. Mana pun kau pergi Yien, jangan lupa aku, mimi, farah, nida, syazwani kau kt sini k ;')

No comments:

Post a Comment