A Drop In The Ocean

Assalamualaikum and hi :3

Hari ni Jumaat dan macam biasa, kalau hari Jumaat, sch memg tak terasa. Haha. Nois. Math awal awal lgi ohh dem --' Tak masuk kelas hewhew :p Teman Mimi ah ni cari orang nk pegi kem bagai. Tapi tak apa ah, kan ke bagus drpd duk dlm kelas menahan azab math :/ Semalam lagi seronok --' Time math, aku dgn nida pegi tidur kt bilik sakit hahaah. K k k. Petg lepak dgn Ayien! :D Pukul 4 tu ha pegi makan dkt kedai Kueyteow babe, ahh i miss babe oredi :( Sobs. Lepas tu lepak taman belakang thaqwa baru tu. Macam haram je Ayien dgn Mimi ni --' 24/7 cerita pasal LAWAK KE DER diorg tu! Hehh pastu dah cerita, gelak macam orang nak mmpus. Aku sakit hati betul.

Haha k then pkul 6 tu hantar mimi balik. Aku dgn Ayien jalan jalan area rumah kiteorg pulak *keningkening. Ada satu part yg buat aku memg gelak je td haha kuaja ayien kuaja~ Kiteorg nk pegi beli aiskrim aw dekat sebelah rumah Mira tu then Ayien suruh aku belikan.

Ayien ; Mee, aku nak aiskrim cendol tau
Me ; Otak kau, ada er?
Ayien ; Ada la gila, sedap do.
*thenorangyangjualaistukeluar*
Me ; Nak milo 1 cendol 1

Belum sempat aku dengar budak tu ckp apa, Ayien dah gelak gila biba dah. K... Then baru dia ckp dgn budak tu Milo 2. Kimek ayiennnnn! Budak tu keluar time bagi ais pun dah tahan gelak. Sia doh, apak malu gila --' Lpas tu ats moto tu gentle aku banyak gila gelak haha k ya Allah malu k! Smlm dah salah miscll org, lagi ah malu smpi off phone , tgh hari tdi baru bukk -.- Salah miscll pun nk gelabah en? Thats just me. Setiap org ada kelemahan masing lalalala. Boring~ Haaha jalan sana jalan sini dgn Ayien. Bajet mcm Samudra Selasih tu besar sgt. Hahaha. Macam bodoh je sakit perut aku gelak --' Balik pukul 7. Haha tk puas lepak dgn Ayien tpi esok lepak lagi ;D Hoyeah. Mlm. Lepak kejap je -.- Kak Jyma tu lmbt sgt. 930 baru keluar. Blabla lepak dgn Nida & Mimi. Then 1040 Kak Jyma kena balik --' Aku lepak dgn Azriq and Ipan depan rumah sampai 1130 :3 Tak sempat tgok Superspontan, sedihhh. Kbye. Penat nk tidur. Bye.

No comments:

Post a Comment