Dance Again

Hii :D Esok exam whoot dan aku disini menghadap pc --' LOL. Tak nampak sorang pun dak dak yg nak amik exam esok onl, aku je --' Tsk tsk. Aku tkleh baca apa dah, otak takmahu menerima :( Redha sajoi! Tension doh hadap buku, gentle tak tipu :) Hari ni bday Qila, hee tadi nampak dia je straight pegi dkt dia and peluk dia lol aku sweet en? -.-tt Hahaha, Happy Birthday adik comel ;* Esok dengar dengar diorg ckp bday Faiq. Lol seriously? Hahah k happy bday faiq~

Tadi aku stay. Whoaa ;O Gempak en? Lama gila bhai tak stay. Lepak pibg tu haa, hahaha gentle lawak k serious :p Diorg buat drama swasta kt situ haha. Ipan dgn Anis jadi suami isteri. Nida & Mira mak tiri sbb pakai baju Khaldun sama cam Anis. Yg lebih lebih tu veed surya bobo eisya pakai rusyd, and intan pakai sina, jadi anak diorg. Haha gentle lawak. Gelak je lepak dgn diorg lol best k lepak dgn junior yg gila gila ni :) Anis seriously pandai berlakon gila muahaha. Aku gelak tak berhenti sampai nk termuntah --' Well tu penyakit saya sekarang. Takleh gelak banyak banyak nanti nak termuntah hahaha cm bodoh en?!

Stay sampai pukul berapa tah sekolah. Time budak rehat. Jumpa Aiman Zafaren, pau 30 sen, dpt 40 sen :p Jumpa Faiq, dapat seposen. Jumpa Alip dapat 50 posen. Dah seringgit. Hahaha thanks budak budak sekalian :p Korang memg junior yg baik hahaha~ Alip botak asyik kena buli je ksian adik aku sami aku sorg ni en ;( Kkk then lepak jap rumah Nida dgn Surya. Hahaha naik helmet eh surya? Nice one :b Pastu Surya hantar balik, time tu dah pkul 5 something. 5 suku cmtu Syamil lak hantar Surya dkt rumah aku. Pegi melantak dkt Maktam, hee aku lapar .__. Pastu pegi seberang semata mata Surya nak beli air Kak Leha haha pun boleh aw Surya ni. Bila nampak polis kemain kabut lagi dia siap nk balik ikut jalan Batu Muda hahaha. Lawak doh Surya ni O__o

Hha k itu jelah. Kesimpulannya sekarang, aku penat. Penat ok penat? Nk tidur tpi ntah. Haaha Sepet Tough makin hari makin omey!! Ya Allah. Hana please stop cakap cakap dengan dia ok? Aku jelly. Aku bila pulak tah en. Sara please stop pandang pandang aku kalau dia tu kat depan ke, kena marah ke apa en. Dia kena cubit pun omey k Sara, crush kau ada? :b

Ehem eh wak. Apa lagi ni tak puas hati? Macam.bodoh. Okay? Tak puas hati cakap jelah takpayah nk jeling bagai, kau lakii doh bukan perempuan. Aku je ngalah kau tak pernah pun!! Bodoh. Aku buat apa lagi? Apa lagi kau tak puas hati ni? Sini ah cerita! Stupidos. Aku bosan doh kau asyik buat aku mcm ni. Hesh. Bongok.

No comments:

Post a Comment