M & N

Ke hadapan adik adik yang ku sayangi , kakakmu menulis disini.

Special entry untuk korang dua je. Kita mula dengan yang laki dulu ah eh :') Aku sayang kau dik. Boleh dikatakan kau yang aku paling sayang. Dengan kau aku paling aku banyak mengalah. Dengan kau aku buang ego aku. Dengan kau aku banyak lepak. Tapi dalam banyak banyak, kau paling mencabar kesabaran aku. Kau paling banyak uji aku. Kau paling banyak marah aku dah sampai tahap apa dah. Ayat kau yang paling betul betul buat hati aku sentap. Tapi aku sabar. Aku still nak jaga hubungan aku dengan kau. Tapi start hal kat sinamax , ya Allah berdarah bhai hati aku ckp macam tu. Sumpah. Rasa nak nangis kt situ jugak tapi aku tahan sbb Ayien Amier Faiq semua ada en. Ayat kau.. Sumpah makan dalam gila! Lebam yang kau cubit ni weh, tak hilang lagi :') Kalau org lain aku maki je tapi sbb kau yg bg lebam, aku diam je doh. Apa yang aku buat semua ni tak berbaloi! TAK! Time kau gaduh, kau tahu tak betapa teruknya aku ngis kt sch? Depan public bhai! Kau ingt senang aku nk leleh depan public?! Tak bodoh, tak.

Time kau hntr txt nk tinggal aku dulu, kau tahu macam mana teruknya aku nangis kt taman kita lepak tu sorg sorg?! Kau tahu betapa lama aku nangis sorang sorang kt situ? Kau taktahu. Lpas kita baik, aku ingt kau dah tahu macam mana bermakna nye kau dlm hidup aku. Tapi skrg, aku rasa kau dah lupa. Kau takkan pernah nampak sbb apa yang kau nampak EX KAU JE! Sudah la kejar org yg tak sudi doh tolong ah.Text kau tadi. Sentap weh sentap. Retak seribu dah. Kau ckp dlu 'eh kita dah lama gak kenal kan'. And sekarang kau senang senang je nak musnahkan? Butoh. Bila aku tanya, kau cakap takda apa. Hell! Neraka! Jahanam! Butoh lah weh takda apa. Senanye kau takda alasan nk bagi kan? Senanye kau tahu semua salah atas bahu kau kan?! Hahaha ! Pergi lah kau kalau nk pergi sgt :') Kau memg dah lama try nk blah dri hidup aku. Kau memang tak pernah hargai aku. Kau memg tkkan pernah nampak apa yg aku dah buat untuk kau. Kau takkan pernah nampak.

And... Untuk M :') Sorry kalau akk dah buat awak nangis semalam. Niat takda nak buat awak nangis. Niat nak bagi awak sedar je yg akk sgt terasa awak bekup dia and thats why akk suruh awak pergi dkt dia. 3 kali berturut awak datang datang dkt akk je then straight tanya '... mana? nak jumpa dia ah'. Sikit sikit dia sikit sikit dia -.- Wthell. Yang backup tu paling sakit hati. Akk rasa awak tktahu cerita betul sbb awak dgr cerita dia je tpi awk boleh backup dia. Sakit weh sakit.

Korg antara yang akk kenal lama :') Sedangkan diorg akk baru rpt. Tapi pernah akk abai korg? Tak kan. Tak. Ye memg akk ramai adik. Memg! Tapi tak bermakna akk tk perlukan korg. Akk ada surya veed miraqil bobo faiq amier azriq alip bagai, tapi semua tu akk baru je kenal. Tapi tulah... Korg buat akk kecewa sgt sgt :') Myb akk bukn akk yg baik. Kan?! Hahaha its okay. Korang boleh pergi. Silakan. Tinggalkan akk sorang. Itu yg korg nak :') Goodluck. Akk perhati korg dari jauh j k ^^v Kak Dinie always love you guys , remember that till you die. K sayang :')

No comments:

Post a Comment