Call Me Maybe


Orang yang kita sayang tak selalunya ada dengan kita. Orang yang kita sayang selalunya orang yang paling banyak buat kita sakit hati. Orang yang kita sayang selalu sangat menguji kesabaran kita. Orang yang kita sayang selalu tak nampak apa yang kita dah korban untuk dia. Tapi percayalah ego membinasakan :) Ego boleh buat kita menyesal nanti wey~ Kau memang ego. Ego kau setinggi Klcc. Bodohnya aku selalu letak ego aku sebelah semata mata untuk kau dulu -.- Aku terasa bodoh sangat~

Nak tak suka dengan budak budak yg aku kawan pun tak boleh. Dah kau layan aku mcm shit, aku pergi lah dekat diorg. Dah diorg boleh isi keboringan aku. Alasan gentle tak logik weh. Cakap Kak Jyma layan kau mcm kau sorg je adik dia even dia banyak adik. Aku layan cemana? Bodoh tak sudah sial kau ni. Kerja cari kesalahan aku je. Kau perasan tak? Dari dulu sampai sekarang memg kau kerja cari kesalahan aku. Kesalahan kau, sebesar hama pun kau tak nampak. Cuba duduk depan cermin jap. Tengok diri kau. Kau rasa kau memg langsung tak buat salah ke? Eww dammit. Stop mention pasal 'kau kan banyak adik' like seriously it's f*cking annoying.

Nazrul Riedzlan? Kecewa do. Kecewa gila dengan kau. Tak sangka org yg aku dah kenal hampir 2 tahun buat aku mcm ni. Ini yang kau nak. Kita dah tak kenal pasni. Aku pun dah tawar hati dengan kau. Aku takkan cari kau lagi. Aku takkan stalk kau guna acc Nida dah. Aku takkan usha kau kt padang er kat sch er. Be happy now. This is what you want. Tahniah. Aku tahu kau memang dah lama nantikan saatsaat terindah ni kan? Uu how sweet. Okay bye. No more you after this. We're done.

Tetetettt new topic :) Hahah. Harini bangun bangun je straight teman Hana pegi Giant. Hana senanye nak teman Kak Lisa cari barang. Lamaaa wooooo. Sampai pkul 3 lebih pulak -.- Then pegi rumah Mimi then pegi rumah Nida. Ehehek. Lama gak ah lepak. Sbb hujan.. So stuck jap. Lawan temple run dgn Syamel. Belagak gila markah dia lagi tinggi dri aku haha kuajaaa. Blabla. Then 630 baru gerak balik rumah aku. Nida Mimi follow :) Gomo kelate gomooo weh. Hahahha aku dgn mimi pakai merah, kau ada? K dah nk start, byee :)

No comments:

Post a Comment