Turn Me On


Assalamualaikum , hello and hi :)

What a tough day.. Hoh sedih. Add math kot hari ni ;)) -.- Just nice. Lalala. Malas nk cerita ah pasal addmath bikin wa takda mood sajoi -.- Haha tapi en time jawab addmath paper2, gentle lawak. Aku dgn Hana memekak tak tentu psal. Hana tak hbis hbis dengan Butterfly dia muahah sampai la satu part ni dia nak terjatuh haha gentle la weh lawakk gilaa! Ada la dlm 10 kali aku gelak berhenti gelak berhenti. Hahahaha meroyan mcam tk exam je. Dah ah satu row depan aku tu kalau boleh semua letak pale. Stok stok tak reti jawab belaka. Mukhriz & Andy memg awal awal dah bla. Sakit perut sial duk sebelah hana.....

Balik.. Baru nk terlelap, mimi text suruh siap -.- Pergi karok :') Time lagu Mahligai Dari Airmatamu, air mata ni memg nk jatuh k? Tapi stay cool... Papp sampai pulak lagu Andai Dapat Kuundur Masa.....

Kau menyangka aku pergi kerna dia
Yang tak pernah wujud dalam alam cinta
Belum sempat ku jernihkan suasana
Engkau pula yang hilang ntah kemana

This part. Nampak tk belakang tu semua a? Hahaha. Aku tukar jadi semua e :') Faham? Macam dia pronounce jadi die, cinta - cinte, suasana - suasane, kemana-kemane. Haha diorg gelak je :') Dlu time aku karok dgn dia, dia tukar cemtu gak ahahha. Ya Allah seksanya tanggung rindu ni wehh seriously :( Feel like crying now. Hm so bad. Memories kadang kadang menyakitkan tahu? Haha takkan tk tahu kot. Apa tktahu gak? La la lawak, lawak ke der?! Hahaha nampak tak permainan org stress macam mana? Fak la weh air mata dah jatuh -.-

K...... Dear heart, please stay strong. No matter what happen, you need to be strong. K? :') Hmm.. Tadi lepak rumah Nida dgn Eisya and Surya... Kiteorg merepek repek pasal broken English. Hahaha pastu plan ah nk tweet broken english semua. Serious mcm bodoh, kemain payah lagi kiteorg nk reka broken broken ni haha tergagap-2. Macam bongok je stiap tweet broken english kiteorg letak #OhMyEnglish. Duh gentle takleh bla :3 Kan? :p Broken hbis. Hoyea, my name am DinieAimi, 16 old years is my age, i do stay at Gombak. Hmm bout how you? You healthy? Do you do your dinner tonight today? #OhMyEnglish haahahah broken tk broken lah weh!! Bapak ah geli geli je aku baca balik. Kahkah. Faham ke idok? -..-t

Dah ah. Penat je update happy happy. Tak guna fake fake lagi. OhMyEnglish ke OhMyEndon ke kalau dah sorg kt rumah memg mood sedih je. I dont know how to be happy again. Semangat dah hilang. Nk berkawan dgn lelaki pun rasa mcm dah tawar hati. Perangai semua macam pantekkkkk! Ajak lepak, boleh dicakap tk best kalau lepak tk ramai? Mcm bodoh tak bodoh lah weh. Sebelum ni lepak 2 org apa semua on je ni tetiba je. Macam gampang. Weh sial kau dengan awek baru kau dah boleh gerak masuk neraka jahanam laa! Bodoh gampang! Aku bukan nk cari point gaduh, masalah kau yg menganjeng! Aku tk kesah sgt pasal awek kau tu tpi bab lepak gentle terasa lah weh. Berapa ribu kali dah kau lepak 2,3 org je dgn aku sebelum ni kau tk pernah komplen! Ni hehh sumpah kesabaran aku dah sampai had lah sial! Pk kau laki je kot kalau tk rasa nk maki je kau kt sch. Tak pernah kot aku bengang kt kau sampai mcm ni. Jangan jadi batak ah. Dak dak lain pun tak puas hati dgn kau. Jangan ah lagi nk menganjeng. Tweet diorg semua untuk kau. Haha semua terasa dengan kau. Kau je tak sedar diri lagi. Takda mood ke apa cakap tk perlu bg alasan yg langsung tak masuk kepala otak kau! Kau pandai, jangan sampai aku ckp kau tak layak duk kelas pandai tu. Haish. Macam bodoh. Perangai kau sumpah berubah 360 darjah! Sumpah aku tak kenal. Godai ah looser.

No comments:

Post a Comment