Not Like The Movies

Hi kami comel kbai.
Hi. Ni hisyam -.- Taktahu pesal dia nk kena tutup muka bagai. Oh dem
Hi kami comel kuasa 3. Dummm
Hi. Ni Babe. Dia baru balik umrah. Uuuuu
Hi ni Nad. Dia taknak bg aku pindah just sbb nti tak boleh tambah keuntungan niaga dia-.- Kuajaa punya Nad. Hahaha
Hi. Ini Veed. Dia dah deactive Twitter dia. Saya kesian sangat dengan kisah hidup dia. Be strong veed (';
Hi. Ini Syamel. Tapi ramai panggil dia Irfan -.- Saya tak boleh panggil dia Irfan sbb dari dia f1 saya memg panggil dia Syamel. Eh tapi time dia f1, saya panggil dia 'adik nida' muahaha.
Hi. Ini Bobo, Surya, Anis. Omey en? Org ckp muka saya sama cam bobo -.- Tapi saya rasa saya lagi omey gahahaha. Bye.
Hi. Ini Faiq. Faiq bola. Hahahah k korg tak faham. Abg dia dak f4 , abg dia crush member saya. Kahkah.
Hi. Ini Amier. Nama penuh dia Amiereka. Lol. Dia suka sengih nampak gigi and idk why -.- Myb sbb gigi dia putih sgt huahua menganjeng.
Hahaha. K Ini Alip. Sami botak -.- Dia kalau ada rambut sangat omey k? Lol

Meh nak cerita pasal hari ni (: So yeah saya tak pergi sch (: Takda paper kan? Buat la cara takda paper muahaha. Kan? Tahniah jugak semua member tak pergi -.- Dengan hana hana tak pergi, memg kelas kosong la en harini? Mesti sunyi en kiteorg takda? Hahahaha k. So we went to mimi's house. Lepak jap blabla then pegi rumah Nida k pastu straight rempit pergi mcd ;O Dgn sidemirror takda, dgn hujannya -.- Sampai sampai je tunggu DayaBurn sikit punya lama. Haha tapi takpa, org nk belanja en ;p Thanks Dayooot! Eh btw en hahaha mimi dah dapat surat amaran -.- Defuq mann. Aku punya kedatangan pun bukan lawa sangat. Err

Pastu balik lepak rumah Nidadot. Sampai pukul 6 lebih gak ah. Balik. Kesepian. Sunyi. Sumpah tak tipu. "Sometimes only one person is missing but the world seems so empty". Hahaha, damn it's true ok. Mungkin org yang 'dah pergi' tu bermakna sgt kot en? S4dLyf3. Esok Rabu kot. Uuuuu kalau Khamis takda paper Addmath, dah lama aku pegi melepak kt taman tu sorang sorang ('; Esok takda paper and aku rasa tknk dtg lagi. Serabut anjing bodoh. Acano nk study addmath ni haa? T.T Ahh just nice lah weh. Addmath dah la takda objective, ahaha yeah. Mampus aku Khamis ni gentle -,,- K ah bye.

No comments:

Post a Comment