Unwanted

I hate that unwanted feelings. Rasa diri tak diperlukan, rasa diri tak disayangi. Penat sebenarnya nak kawal emosi ni like seriously.. Terasa mcm 'aku takada pun takpa'. Suck. Rasa mcm dicampak hidup hidup. Rasa dipergunakan. Dipersalahkan 24/7. Rasa mcm tak dihargai lgsg. Rasa mcm dilupakan. Rasa mcm diperkotak katikkan. That 6 guys used to make me happy. Dulu complete j rasa dgn kehadiran 6-6. Skrg rasa mcm urghhh. Sorang dgn egonya, sorg yg mendadak perubahannya, sorg yg kejap ada kejap takda, sorg yg asyik meletakkan salah dkt org lain, sorg yg tibatiba mendiam, sorg yg cuba tarik perhatian balik tp masa yg sama buat aku kenang masa lalu.

Iman? Jgn cerita laa. Antara 4-4 tu, tinggal 2 je still dgn aku. 2 lg? Huuu, sorg dah pergi lama dah. Sorg tu buat aku kecewa sgt sgtsgt. Terasa apa yg kiteorg lalui selama ni sbg bestie lgsg tk bawak makna untuk dia. Betul, dia ckp dia bodoh selama ni. Bodoh spent time dgn aku ke acano? Luluh weh perasaan bila tengok blik gmbr gmbr lama dgn dia. Kenangan dgn bestie tu bnyk k. Tk sgka dia pandang sebelah mata je. Aku je yg syg friendship dgn dia, dia tk lgsg. Sedihh kan? Takpa ah, dia bnyk kawan. Tahu lh dia survive. Aku bukan sesiapa. Masa lalu dia yg dia anggp 'bodoh' je.

Next, yg still ada tpi mcm takada. Sorg tu always sgt dgn aku tpi kehadiran dia tk boleh buat aku rasa cm dulu. Dulu kalau hal dgn dia sumpah buat aku haapyy tpi skrg, sorry to say aku serabut je dgn dia. Gentlee! Taktau kenapa tapi rasa tawar hatii sgt dgn dia. Hm yg sorang tu. Ya Allah!! Always nk salahkan aku 24/7. Dikatanya aku ego selfish kerek bgaii padahal aku tk buat apaa pun ah dgn diaa! Sakit tk sakit la hati. Ikut hati rasa nk maki je tpi respect. Dah anggap mcm abg sendiri. How can nak maki? Tapi ingat senang nk tahan hawa telinga ni dah kena label mcm tu? Weyy bersabar dooo.

4-4 yg paling aku syg. Sgt penting. Masing masing ada peranan. Tapi. Jujur, kecewa sgt. Tapi still sayang. Tak sanggup nk kehilangan. Mereka sepatutnya hero yg bg semangat. Bukan yg buat hidup aku serabut mcm ni skrg. Seriously. Takda erti kee friendship kita ni untuk korg, N & I? :'( Terasa aku yg over sygkan friendship tpi bg korang takda makna. A, aku syg kau tpi tlong stop buat aku rasa cm sampah :') Eventho mulut kau ckp rindu, syg tpi cara kau lgsg menunjukkan tak. M, please stop blaming eveything on me :') Its annoying. Takda faedah pun k! Aku buat salah, kau buat salah. Jangan semua nk salahkan aku la biba -,- Dasar egoo. Wek. Dasar lelaki semua ego, tak reti nk ngalah. Wek wek wek. Menciinya. 4-4 ego. Sangat. K.

Okay enough. Sekarang kt kampung. Sepatutnya tk update blog ni mcm status kt tepi tu tapi tak tahan. Taktahu nk luah dkt siapa dah. Aku ada blog je. Even dia tk boleh cakap, dia sgt memahami. Aku rasa aku dah tk serupa aku dah skrg. Kalau cuti biasanya pukul 3,4 baru tidur. Sekarang, heh look at me now. Kalau boleh nk tidur seawal mungkin. Pukul 12, 1. Awal kan? Hari ni je babas pkul 2 sbb update bendalah ni. Cuti aku slalunya tak macam ni. Aku sgt sukaa onl smpi lewat pagi tapi sekrg apa dah jadi -,- I am not me anymore. Aku rasa aku dah lain. Serious. Ada jugak lah yg tegur. Aku dah tak berapa nk tweet meneweet sgt skrg. 'Kau jarang on er skrg? On pun tweet skali 2 then off. Kalau dulu penuh muka kau kt tl'. Aku senanye on je tpi tk berapa tweet hahah ;b Dah heartless sikit. Dah macam tk amik kisah pasal hal sekeliling. Aku... Haih sedih. Mira ckp aku makin kerek. Mungkin. Aku pun dapat rasa gak. Aku dah tak berapa nk jaga hati org yg dulunya paling aku takut dia terasa hati dgn aku. Siapakah? Jeng jeng jeng, the one that got away. NE, sorry. Aku keras hati kan? Aku jahat. Aku blas baliik apa yg kau pernah buat aku rasa. Kita dh lama habis. Lama dahh. Almost 1 year. Tolong jangan cri aku sbb nk sakitkan hati aku balik.

Bismillahirrahmanirahim.


So yeah this iz what we called memories. People change but memories cant. Ada hikmah mama belikan d3100 untuk aku hahah. Kalau tak da baby aku tu, semua gambar semua detik semua kenangan mungkin hilg mcm tu je hehe thanks baby d3100 iloveyousomuch :') Semua ni luahan hati je. Siapa tak puas hati ? Rasanya tak perlu. Seksa tahu nk tahan rindu dgn org yg dah pergi jauh dri hidup kita. Aku jujur dan gentle upload gambar siapa yg aku rindu hahaha gentle kan? Kahkah gentle sangat -,- Kbye.

No comments:

Post a Comment