Bek tu Skull

Hihi hi and Assalamualaikum ppl :3

Hows holiday? Ahah cuti sudah habis bro. Tomorrow is Monday yeyehh we(budakbudaksekolah) hate monday. Uu really. Isnin yg ada himpunan dimana guru guru akan memberi 'sepatah dua kata' padahal lebih 360 kata gak senanye. Duh, ken daii ken dai. Aku ni dah ah dari dulu bila nk bukk sch je, mata susah gila nk lelap. Sebab cuti asyik 'up all night' kan uwahh. Bala bala..

Cuti ni aku berjaya habiskan 5 novel. Yeah big applause fr me! *papapapp* 4 novel tinggal nk hbiskan. Jo punya. Hihi kiteorg memg selalu tukar tukar novel :> Oh yeah, jo is my evewything. Ilovehersomuch muahh. Hahaha. Petang tadj lepak dgn curiyaa. Hihi. Eh tak ,kjap je dgn surya pastu dia pegi lepak thaqwa dgn geng dia. Ahh, thaqwa? Haha aku dah mcm anti thaqwa baru tu doh ah gimati. Gi rumah mimi. Nais ah mirul touching -.- Nak aku pujuk? Homagad.

Lemme tell you something. Aku tak reti pujuk orang. Seriously. Kecuali kalau betul memg aku rasa salah aku. Kes mus ni, hm salah aku ah kot. Just text him. And dia taknak maafkan ok fine aku reply bye j trus. Nmpk? Terus feedup haha tk boleh do aku mang tak reti pujuk org, rasa awkward gila. Bg aku, dah pujuk sekali kira ok ah en, tknk terima kau punya pasal, ada aku kisah -.- Miraqil touching pun aku ckp bye hahaha. Tpi mira kes lain la, itu dia saja menggedik. Aku syg mira k :* Eventho dia keja bahan aku sayur je hahah bebii mu mira.

Mlm ni en. Tah kena sampuk hantu sekolah ke apa, nik ipan amier eisya guna twitcon hntu. Nik ah start, serious cm gampamg. Then ipan. Aku unfollow dua dua ekor tu hahah padan. Then mention mention aku usik bgai bgai. Kau ingat comel?! Eisya dgn Amier aku tk unfollow sbb diorg punya tak seram sangat. Serious bengang. Rasa nk ngamuk ah siaaa. One more thing you guys should know bout me, saya lemah semangat. Haha lawak en? Butoh, ini seriousss. Dulu.ricky call cerita hantu pun, aku letak. Apek lg laa, terus nangis dlm phone tu. Ya Allah serious weh aku lemahh semangat. Thats why aku tak pernah berani tgok cerita hantu sorg sorg malam mahupun pagi. Kalau boleh mmg nk elak tengok tknk tgok lgsg tapi org sekeliling semua stok bajet berani suka sgt lyan lg lg nida tu -..- puii padahal lemah semangat dia tu , aiyerr

Hadoy esok sch. Dapat result confirm hncurr! Semua sepet punya pasal haha nk gak tuh salahkan orang -..- K chaw guys, welcome bek tu skull yeyehhh! Kbai.

No comments:

Post a Comment