Screw You

Hi guys hi hi hi~

Im back, lol. Esok jumaat. Apa jadah, malas weh nk gi sch. Setiap hari sekarang, mesti ada dalam dua orang cikgu tak datang -.- Dah kenapa? Oh lupa, sch kan tengah tak cukup cikgu -.- Lol wtf, whatevahh. Minggu paling berat :') Hari first dah happyy dah, dah plan memacam dgn 6 Jahanam, sekalii.. Hari yg sama agak spoil segelegelenyaa dan penyebabnya salah sorg dari dorg gak. Hm, private sikit benda ni. Tak perlu lah kot en cerita... Satu je nak cakap, kecewa wehh~ Bye.

Second day. Menggila melalak dengan Nida dlm kelas hahahar. Bongok. Orang tension memg gini ehh? -.- And dapat tahu crush balik dengan mmbe. Sobs sobs, sedih. Hahaha. Balik tu jerit jerit macam org gila. Mengesot kat lantai rumah dgn mimi, siap buat pertandingan lagi hahaha bodoh, gentle tension -.- Aduu. Rabu, nothing speciall. Mlm pasar dgn kjyma dgn alip. Er aku senanye nk pegi dgn kjyma je tpi alip nk follow... Saya terserempak dgn org yg saya rinduu wuuu tapi nk pandang dia saya takut sobs :< Jeling guna ekor mata je hahaha! Kkkk.

Hari ni , Khamis. Haipp. Buat sesi luahan perasaan dgn Nida. Nida cite dia makin rasa ok bila cerita semua. Same goes to me. Sedikit sebanyak Nida menyedarkan aku. Hahah, sebenarnya jujur menjujur ni tak salah pun kaan. Daripada kena menipu semua. Uwey, saya rasa saya makin matang. Thanks Nidadot :* Mimi tak dtg rini, haih tahukah anda saya sudah mula merinduinyaaa pun adoyai, hahaha. Get well soon sayongg. Iloveyou, baby im not a monster~~ Eh? Hahaha kkk.

6 Jahanam, aku syg korang. Seriously. Aku tahu aku banyak buat salah dgn korang tpi korg tk patut buat mcm ni... Aku harap sangat Allah hanya nak uji persahabatan kita weh :'/ Aku harap relationship kita tak rosak sbb benda ni.. Aku harap Allah tunjukkan kebenaran and selamatkan friendship walau apapun terjadi.. Agak besar ah masalah kita ni. Tapi kita still together en ;) Hebakk dok? Hahaha aku sayang korang muahh bye :*


Yes, I would travel all around the world with you guys, 6 Jahanam ;')

No comments:

Post a Comment