Remember


Soo yeahh.. Someone is talking bad about me. Wuuu how nice. So immature -.- Apa yang aku update, tweet or what , tk pernah pun nk cerita pasal kau ke apa. Yang kau tetiba ni kenapa? Did I disturb your wonderful and peaceful life babyyyy? :( *mukakesian* Be matured. Kau kata jangan cerita belakang, sekarang apa celup? Heh -.- Got problem with me? Text me.

Bigbang is comingggggg :O 27 October ! Omg.. Someone please, belanja tiket diaaa? ;< Ugh ugh. Dah lama aku menunggu... Ceh. Haha saya masih setia dgn GD :> Tapi lagi ramai minat TOP en ? Ehh bagus lah tu, who cares? Err GD leader kan? Wek ;p Well just finished watching boys over flower, coffe prince and secret garden parody by them. Haha damn guys, so funny! I can't stop laughing :D Gd asyik dapat watak perempuan je eee. Tapi dlm Boys over flower gentle dia handsome and gentle gilaa ahhh :O Hm. Ramai fake fans dia en sekarang? BERLAMBAK GILA! Semua start minat Bigbang since lagu bommshakalaka tu -.- Then diorg tahu lagu blue, badboys and yg paling latest, monster. Haha dk why, tapi aku tak berapa nk ngam dengan lagu baru diorg. Still stick w Haruharu, lies, my heaven, tell me goodbye, tonight, love song, lalala, last farewell and else. Haha kpop much? Lol big NO, aku layan Bigbang saja okay :) Yup, serious talk. Bigbang sahaja.

Okay enuff pasal Bigbang. Ada rezeki aku pergi ah konsert dia :P Hm. Kay tadi mama tanya nk pegi Merang ke sbb aku tanya dia Merang jauh tak dgn Besut. Then dia pulak ajk gi sana. Cepat cepat cakap tak, haha tak pasal kang jumpa 'orangtu' kat sana. Mau dia kata aku jejak dia nanti -.- Zzzz. Then mama suggest Teluk Cempedak? The heck? Hell NO! Banyak kenangan kat sana! Dlu lpas balik dri pantai tu, mlm tu otp dua jam dgn... Super Sunday haha remember ? Haha tah, tapi aku rasa otp time tu happy gila. Dk why. Tsk tsk. And lastly mama ajk pergi Cameron. Haha cameron pun cameron lah --'

Saya tak boleh dengar lagu More Than This :( Teringat dia. Sangat weh. Dulu en kiteorg selalu lpak dkt rumah aku lpas balik sch and dia mesti amik fon aku and search yt bukk lagu yg dia suka :'/ More Than This antara lagu yg paling banyak kali dia bukak -.- Hahahaa memories hurt sometimes. Rasa mcm baru smlm weh lepak dgn dia and dia typo g search kt yt 'with azman' hahaha sbb time tu tgh cerita pasal Ipan hahaha. Ya Allah, aku tengah gelak sekarang igt bendatu. Lawak k :') Dua hari lepas disebutnya lusa. Hahahaha dasar Bruno Mars :') Dia suka cakap Bruno Mars kalau aku salah dengar -.- Hahaha ada cerita di sebaliknya. Kt phone lama pun aku save nama dia '... Mars' haaha. Apani. Setiap cll masuk aku harap dari dia. 'Hai kakak kesayangan tengah buat apa'. 'Adik kesayangan sayang kakak kesayangan lah'. Haha i remember every words he said. Ya Allah, please make me stronger day by day. May all those memories stay in my mind forever, don't let them fade away. Amin.

2 a.m already. Im off to my dreamland! Bye readers ;')

No comments:

Post a Comment