Hello June

Assalamualaikum. Hi. Hello.

Saya sihat. Masih di Terengganu. Uweh. Tapi still ada sakit yg dari dulu lagi tak leh nk diubati, rasanya semua org tahu sakit apa kan :) Haha well 1 Jun & 2 Jun I sangat busy okay *gayamaknyah* 1 Jun tu malam ada tahlil. Oh hahaha aku? Kau hengart aku menolong sangat ke? Saja ja bajet busy. Ya Allah, perangai malas ni langsung tak boleh nk kikis -.- Org kat dapur, aku dlm bilik main Temple Run hewhew. Peduli? Jojo & Along takda, malas gila nk ikut tolong apa yg patut -.-


Saya pakai purple malam tu (': Ahaks sedih la bibaaa!! His fav colour maaa. Sobsobs *lapairmata* Ceh takda ah , aku kuat kot manada nangis nangis ni. Nangis takda dalam kamus hidup aku k? Hahaha bapak bajet, meh pukul reramai. K. Ehm 2 Jun. Kenduri naik rumah. Haha ni lagi selamba. Pkul 130 sampai pkul 4 aku tidur sedap sedap dlm bilik hahaha gempak en? Teruk gila -.- Org busy layan tamu aku tidur. Ehem, dah biasa buat mmg tkkan serik. Dulu pernah skali time f2. Hahah k malas nk cerita pnjg sgt.


Putih kan? Hahaha jangan tertipu. Saya tidak seputih ni. Ni semua effect Instagram -.- Haha k mlm tu, otp dgn Irfan -.- Nak dekat 5 ringgit gak ah habis cll dia. Dah otp dlm 14 minit mcm tu lpas tu baru aku rasa nk buat supersaver haaha. Tak apa, tak mengapa, lama tk hbiskan kred cll dia. Well, dia mana nk cll aku dah -.- Dulu sanggup tu pegi kedai mlm mlm topup nk otp dgn aku :p Alasan dia apa tau -.- 'Dulu zaman aku suka kau boleh la'. Hahaha k confirm dia mengamuk baca ni. Buat malu dia je :p Hahahaha. K buat apa nk malu? Aku pun pernah had on crush dgn dia. *pengakuanberanimati* Tak ada apa nk dimalukan. Sbb tu semua cerita lama. Kiteorg still bestie eventho banyak kali gaduh bertengkar gaduh bertengkar haha alhamdulillah Allah jaga friendship kiteorg ni.

Rindu Kak Jyma. Aku kenal dia dari f1. Sampai sekarang stay lagi dgn dia. Alhamdulillah. Tapi dah tk rapat mcm dulu la. Aku rindu Dekna. Taktahu kenapa tapi dia dah lain. Idk why but I miss us, syu. Seriously. Aku rindu Mira. Mira Khadijah ofcourse. Teringat sangat tahuun lpas. Hm. Dia paling memahami aku rasa. Rindu Ayien. Rindu budak minat purple tu. Haritu miimpi dia, mimpi best gilooo. Aku dah baik dgn dia. Tapi.. It was only just a dream. Dia dekat ganu, hahaha tah kenapa harap sangat dapat jumpa dia. Stalk dari jauh pun boleh. Mcm aku buat slalu kt sch. Tapi... Terengganu tak kecik... And haritu dlm satu mimpi, aku mimpi N, aku mimpi Mus and aku mimpi Apek. Bayangkan lah weh dlm satu mimpi je kot?!!?!? Smlm aku mimpi Ipan. Ya Allah, apakah ini? Haih.

Gambar muka happy habis :p Well bak kata Ipan 'I fake smile like a pro'. Yeyehh. K. Mlm ni sesiapa tolong ah call k. Seram sejuk der tidur rumah baru tu. Tu yg sanggup cll Ipan smlm tu. Dah otp lama sikit baru hilg takut. Kayy :< Haahaahar lama tak otp dgn budak tu :/ Tu tu yg dah lama lupa aku tu. Hmm k dah stop emo dinie, takda guna. Semoga bulan June tak teruk, tak menyedihkan macam May :') 8 June, bday dia. 9 june, bday dia. Ehh? Haha dua dua yg dah tak da aduh :'/ Kkbye.

No comments:

Post a Comment