Mirry Tom

Assalamualaikum and hello guys :)

Mirry Tom? Hahah Aimi + ____ = Mirry. Tom? Tambahan j. Hahaha. Tom tom tom ~ Hahaha, sumpah. Taktahu asal minat gila dekat dia ni. Nk kata handsome, tk hnsem sgt pun tpii eh bg aku sumpah comel doh dia. Hihi ;D Bila dia gelak ke senyum, ya Allah cair gilaa wa cakap lu. Tadi pun mimi cm 'Eh itu Tom ke? Asal handsome semacam je aku tgok dia'. Hahah well mi, kau baru perasan ke hah dia tu comel :p Sara pun ckp dia not bad. Lalala.Taktahu knp tpi serious suka diia :/ Tengok dia, mood jd hppy blik klau tgh sedih. Klau kt rumah, tengok wallpaper phone, rasa mcm ahhh sumpah kau buat aku gila ;O

Aku tkthu ah Tom ni single ke ape tpi Sara pun ckp, tengok gaya mcm single. Macam la. Lgi pun aku tk pernah tgok dia ckp dgn pmpuan lain selain classmate kiteorg sndiri. Gentle. Aku rasa dia single ahaha :p hmm the problem is dia pendiam sgt :/ Aku tak boleh ah org diam diam ni. Sara ckp dia menyeramkan. Dgn mata dia enn. Tpi bg aku tak, dia comel ;) Mata dia sepet, comel gila. Org ckp tajam tpi aku suka ah :O Perangai dia unik kott, hm bg aku la. Org ckp menakutkan, cm gangster. Eh mana ada gangster pendiam, ada ke? -.- Buat masa sekarang, aku takda kekuatan lg ah nk try mmbe dgn dia, aduh. Pandang pandang pun dah cukup apa. Kadang kdg pandangan aku dibalas, tu yg suka tu hahahaa xp Mata kau awesome k Tom :*

Lololol. One more problem is... Hm sch lg brp bulan j, skrg dah buln 7!! :< Sedih kot ingat semua ni. Kalau buln 12 nii dapat pindah canee, haih tknk weh. Ada berapa buln j lg nk mmbe dgn dia :( Kalau tk dpt lain cerita, sbbb tahun dpn confirmmmm satu klas lg nya ;) en en? Tu kalau dia tk menggedik nk turun klas ah. Haih how ah. Aku takut kalau dah start kwn, syg mkin lebih j then tetiba dpt pindah, ahhh tidakk! :[ Zz, how ni.. Eh, dia jujur kot :') Serious. Sara lh cite. Hikhik. Susah tahu nk jumpa laki jujur skrg, semua cm bang$4t. Tipu jaga hati konon, haktuih. Bodoh bodoh j. Zzz.

Whatever. Tpi gentle aku ckp, lama tk minat org gila gila cm ni. Thank God :) Its better this way drpd kacau hubungan org ennn ;D Nasib baik ah aku tk jatuh hati dkt laki org k apa. And nasib baik dia ni tk hot :) Yg hot buat apaa, semua nk rembat takleh gak. Baik aku mint dak low profile huwayy ~ Bersyukur gila k. K bai.

No comments:

Post a Comment