7 October 2012

Hi and Hello uolss. 



Hehe semalam bday I. Siapa tk wish lagi sila wish sekarang :p Haha, the best day evaaa ! Hahahahahahahhahaha asyik nk gelak je doh ingat.

Ok last Tuesday, Nida cari gaduh aw. Dgn Mimi Farah Hana semua ah. Gentle shit! Hahhaa menangis macam org gila je aku malam tu. Gentle. Pastu esok esoknya tu Eyaa cari pasal pulak. Aku dah macam pahal diorg ni, nak gaduh gaduh kita je dah ah tkpyh nk tarik org lain skali! Hha bengang gila. Tiap malam menangis and tk boleh tidur -.- Kan Rabu tu tak dtg en, heh ngek. Nasib ah Khamis tu dah start cuti PMR semua, lega sikit. Duk rumah je tkyah nk hadap muka diorg hahahaha. Setiap kali aku onl, ada je benda nk ditweetnya, siot gila diorg ni! Sakit hati to le max ah!! Pagi petg air mata cm nk berair je ingt diorg haha shit shit ;p 

K sampai ah pagi semalam, tsk tsk sebak gila weh bangun pagi rasa kosong sgt. Dgn mama takda kt rumah. Dgn mmbe rpt sehapak tk wish! Tepok. Menangis cm org gila je. Pastu keluar pegi rumah Nekteh rasa better. Ramai gilaaa family Nekteh ni!! Adik beradik dia tktahu ah berapa org. Yg aku kira smlm org dewasa almost 40 org ( rajin en pegi kira hahaha ) Ni baru org tua k? Kat ats tu dgn budk budk and remaja nya. Bincg pasal Abang Asyraf ( Nekteh's son) dah nk tunang dah hehehe. Seronoknya dgr org nk kawin bagai ni, wa pun tk sbr. Bapak laka laka oh adik beradik Nekteh, gentle hahaa. Aku gelak mcm apa je. Dgr pasal plan time nk tunang semua tu, masuk hutan kot apak best!! Tapi kiteorg tkleh nk follow sbb minggu exam kan, busy ;( Damndamn. Serious nk ikut. Mcm mcm dgr diorg plan dh mcm nk buat family day. Baju pun set warna alamak aih jelly gila.

Kk pastu gerak WangsaWalk anyonyo cari hadiah tapi tktahu nk cari apa --' Round banyak kali dkt area phone tu. Pening sia tktau nk apa. Mama offer phone baru, tknk. Even Y tu sakai sakai je but syg weh.. Mama tny nk Polaroid tk sbb dlu aku meroyan nk, then gi tgok, aku rasa aku takkan guna doh --' Perasaan ku kuat berkata begitu. Rasa nk beli lens baru doh!! Bosan dah lens pndek nk tgkp gmbr tk best but lens mahal. K. So end up tk beli apa, nanti mama bg duit je, mama pulak yg dpt gadget baru tepuk ma bday ma ke? --' Btw smlm i beli rantai BIGBANG!!! Nyenyenye happy to le max. ( fr a while)

Balik rumah nangis lagi :( Hahah mcm bodoh gila. K malam Ipan ajk lepak. Pelik gila siot dia tetiba nk ajk lepak. Dh la mcm paksa gila. Haha k lepak dpn rumah yg slalu lepak tu ada kerusi bagai tu dlm 845 something.Tetiba Amier & Faiq dtg and I was like ehh? Then diorg ckp kebetulan, ok fine kebetulan, but ragu ragu hahaha. Pastu Ipan main rampas rampas phone, bingai gila!! Bengang je aku. K aku bnyk kali ajk diorg gi makan sbb aku lapar. Japgi dia suruh tunggu la nk cerita bagai. Then dia cerita pasal ex tersyg dia, bukannya masuk otak sgt doh sbb aku takda mood + lapar. Dgr jelah cerita dia , papp pappp


HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO DINIE
HAPPY BIRTHDAY TO YOU

Aku dah macam 'wehh?!!!?'. Pndg tepi, ada beberapa makhluk bertopeng yg memegang kek hahaha. Diorg sampai depan aku, aku dah nangis mcm apa je hahaha. Serious, pastu hug Mimi hahaha shit air mata laju weh. Time nk tiup kek pun rasa mcm fuhhh, lek lek hahaa. Pastu ptong kek. Pastu semua mintak maaf sbb prank bagai. Haaaaa pastu diorg bagi hadiah ngenge :p Dapat kad sekali! Kad besar, bnyk wish org ats tu. Dkt ats kotak hadiah tu ada sticker emon, dkt kad ada emon besar, comel gilaa~~ Nanti ada masa aku upload, sbb gmbr dlm phone. Then kena tepung berapa paket tah, dgn telur 4 biji seronok nyeww --' Apak ah sumpah aku rasa 1st time teruk nk mati cmni. But seriously enjoy!!! Kuaja je oh berapa malam berturut dah diorg buat aku ngis :( Hahhaha. Veed dh mcm photographer, kena pegg camera spnjg masa, gmbr dgn dia pun takda sbb semua tgn kotor tkleh nk tgkp gmbr aku dgn dia anyonyo :(

Kad penuh warna biru, hadiah pun semua warna biru hahahaha cake je tak. Balik tu semua wish kat twitter whatsapp bgai. Mimi punya paling touching, serious, dia buat video tnjuk muka dia yg comel tu then wish hahaha. Pkul 11 cmtu otp dgn Nida gelak je memanjang cerita pasal benda ni ah ahaa. Btw free call aku tk guna pun doh, hebak en ;* Weh thanks a lot weh korang!! Sumpah korg the best ah. Tak sangka gila. Tapi boleh tahan lama weh kita gaduh tipu hahaha. Seksa gila aku, and pishang habis tk lepak semua --' Once again thanks for the suprise, thanks for the cake,card, present and everything!!

Nida Mimi Farah Hana Babe Veed Ayien Ipan Azriq Faiq Amier (ni yg ada smlm) and semua yg bersubahat, tahu ramai yg bersubahat senanye kan? Hahahah thanks! :* Eh and thanks semua yg wish dkt twitter/fb/whatsapp/text, thanks!! Lots of love, me :*

No comments:

Post a Comment