Final Exam!! *tarikrambut*

Hi uols -.- Dah pukul 12 ahh!! Actually on lappy sbb nk search pasal bi ni esok. Aiyoma, pening sihh. Apa yang aku nak google mcm tknk bg je haih sumpah bengang nih. Kbai

Tadi jawab dkt kelas 3I -,- Imagine ah, dtg dtg sch je dlm kelas 4E tu ada 25 meja je, kiteorg ni 46 oghang k. Then semua beramai ramai lah pegi blok F tarik meja kerusi bagai penat penat. Time meja dah penuh dkt 4E tu, semua dah siap lepas lelah tetiba ada pengumuman 4E jawab dkt 3I. Weh menyirap je den. Kelas sempit --' Pastu bukak jadi dua kelas hah amik kau, time menjarak jarak menyusun meja bagai tu, cikgu umi, poji, hasanol semua ada hahaha. Dah macam apa je. Meja berjarak gila ah sia, dah kata bukk dua kelas en ;( Sumpah sedih. Hhaha. Esok hrp sgt jwb dkt 4E weh, aku tk suka jawab dkt klas lain! :( Acc hritu jawab dkt 4A, gila sempit. Addmath jwb dkt 5c, panas. Td jawab dkt 3I, jarak sgt lah pulak meja. Bila dah nk jawab dkt klas. Rindu kelas :( Hhahaha.

Kbai. Smlm paling dugaan ah. Dgn oral, dgn bm nya, dgn aku pening tahap nk mati. Shit, mana nk study, mana nk hafal oral. Then tidur pkul 11 tu lpas buat toyol sikit ntuk bm hahaha, Pening tk tertanggung. Bangunn pukul 5, kepala tk pening dah tpi berat. Sambung search pasal bm. Hafal oral. Badan dah panas. Phew menguji gila. Pukul 6 tidur balik haha. Lol. Td bm hm mcm sia. Tah paper 1, bahagian A dah buat aku pening pale. Kering gila mmg tkde idea lgsg ;( Nasib bahagian B okay la.. Addmath smlm hahaha (Y) Paper 1 aku tk meniru bhai ;p Apak ko. Ingt seng kawal nafsu tiru. Tapi paper 2.. :p Paper 2 susah!! Aku dpt paper, buat soalan no 1 je then menung lame dlm setengah jam.. Pastu mintk jawapan org depan belakang kiri kanan semua ah. Mintak amal kt depan, sara kt sebelah kanan, sahira belah kiri, faiz belakang ahha. Tu pun ntah betul tak. Aku berharap 10 markah paper 1, 10 markah paper 2 je. Tknk lah, 4,5 markah cm slalu aku dah usaha tau addmath ni :(

K panjang sial cerita hahaha. Damn! Serabut betul final exam ni. Btw en minggu lpas hahaha main uno dgn gusi hana nida eya ameer habib iffat apak best (Y) Yg 1st round, aku ke4 ke 5 tah.  Ameer & Mimi ah paling last ahah sengit gila dua ekor ni lawan. Main kat padang melewar haha org lalu cm usha je ingt kiteorg berjudi ke apa? Hahaha comel je kiteorg kan hahaha. Iffat teruk kena bahan. Diam nk mati doh. Org kalau dpt draw four, ke draw two, kena skip ke mesti bsing cm 'apak ah weh, jahat ah kau!' 'Weh sia ah kau!'. Yg dia ni dpt kad apa diam je. Sungguh bosan hahaha. Nasib ah main ramai ramai, kalau main dua org dgn dia ni boleh mati kebosanan aku. 2nd round, main kat thaqwa hahahah aku meng!!! Then diikuti oleh Nida. Then sapa tah then semua give up sbb thaqwa dh nk tutup fr solat jumaat hahaha. Ngek sajoi. 

K dah, sambung buat research. Bai.

No comments:

Post a Comment