Save Your Heart

Haiii semua! Hihihi rindu gua tak. Lol

Esok raya hajiiii! Hihihi so tak sabar yknow cause esok gerak Bangi! Yayerzz, Bangi im coming!!! Tk sabar k. Lama tk gerak sana hehe I miss Uptown Reco already! Hihi. Tahun lpas raya haji sambut dkt N9, adik beradik mama. Esok adik beradik abah pulak kihkih. Hope Cik Biby pun turun Bangi esok ah lama tak kumpul semua ahh. K habis hahaha.

Tau tak dalam semua subject, subject apa paling aku tk baca lgsg? Yes, math and sc! Hahaha forever tk suka. Well last year aku suka sc okay, but this year sc mcm .... Haih mls nk ckp. Mlm yang esoknya math tu, hahahaha aku ada family baru!!! :D Hahahaha. Mimi - Kak Yong Mi. Nida -  Mama Nida. Iffat - Daddy Iffat. Eyaa - Kakya. Syazril - Dekyil. Amer - Dekmer. Aaaaaahahaha ilove em ^.^ Funny gilak ouh mlm tu memanjang je aku gelak depan phone hahah. Buku math bukk tapi tak baca pum hokhok. Buku tu yg nengok aku ;b Aih seriously sampai skrg panggilan lekat. I feel so realll rasa mcm betul betul ada family baru. Berangan gilak oh daddy belikan kondo, sorg satu tingkat hahaha. Kami geng kuat berangan! :D Aha ilovethem so much :') Syukur sgt ada classmate ngokngek cm korg! Hhahaha ;D

Jeffry Teo Ais! Hahahaha congratss!!!!! Sikit lagi weh! Dont worry aku support kau dri belakang weh!! Yg penting kena selalu belanja aku aiskrim & aku nak hadiah bday okay? :b Hahahaha jgn risau, kau bolehh yyeahh. Dont gve up xx K tutup cerita Jep. Skrg nk cerita pasal sorg ni ahha. Sumpah weh aku dah lama sakit hati mls nk gaduh je sbb kau selalu gak ada dgn aku bila aku sedih bgai nk rak bgai. Kau yg slalu bazir kredit dgr aku ngis, tpi skrg sumpah aku tktahan aku sakit hati sgt weh :( Aku tak bolehh sial. Semua benda kecik j tapi kau tahu kan aku sensitif, aku sakit wehh sakit hati. Taktahu nk ckp macam mana. Ni bukan first time, weh ni kali ke 4!!!! Sial. Gentle :( Sedih sgt kau buat aku mcm ni weh dah besar kan pikir ah apa kau buat :( Lpas ni gentle kau txt ke cll ke aku tknk reply/angkt. AKU BUKAN SLALU KAN MCM NI? SKRG AKU NK CKP, AKU SAKIT HATI SGT. Aku tau aku bukn sesiapa tpi aku tetap tak suka! Sekali aku ckp tk suka sampai mampos aku tk suka! Jgn cabar kesabaran aku! Weh bom, aku kecewa sgt :'( Sebelum ni kau buat, aku sbr je, aku layan kau macam biasa padahal sakit dia pergh menusuk weh. Dah ah buat spoil mood cerita pasal kau, selamat raya haji btw :') Takpayah ah cari aku lagi, aku bukan sesiapa.

October dah nak labuhkan tirai :( Ahh im gonna miss you Oktober 2012 :'D Seriously youre the best!! Bday paling best, paling bermakna, paling bnyk aku hbiskan airmata on my bday hahaha. Bulan yg aku semakin rpt dgn classmate and ada family baru!! Hehehe. Buln aku rapat dgn excrush aku ngahahha. Ya Allah, seriously Oktober tahun ni memg full of awesomeness hikhik :'> Im gonna miss you, be good dear October, see ya next year! xx

No comments:

Post a Comment