Round & Round


Hello fellas. Kekekeke. p/s GD is fcking flawless I cannot omg help

So malas nk berintro intro. Straight to the point sajoi ah cerita minggu ni mahu? Hahahah. Kay minggu ni sekolah 3 hari je~ Lulz cs I had a fever. Awal awal tahun dah bikin hal badan ni hahaha. Isnin & Selasa tak datang. Muehhee.Selasa tu GDA weh bapak ah gentle cakap, kat tusyen fokus tk fokus je. Dlm otak pk GD dah sampai belum je. Haih hahahha. Ye ah dia perform on second day so sukahati dia je nk dtg lmbt pun, aku yg menggelabah habis dekat tusyen. Balik tu memg pergh sedih rasa mcm sucks gila tak baca updates pasal dia on time. Hm hm hahahaha, esoknya lagi ah. Rabu en, ha hari ni yg GD perform but aku ada tusyen gak haiz. Balik tu memg ingt GD je dlm paleotak. Sampai rumah dgn internet prob nya, sanggup amik mobile internet nk stalk vips. End up heartbroken sbb baru berapa minit GDA habis and yang paling sakit diorg ckp GD last perform god sedih gilaa ah time tu. Hm hm okay habis pasal GD. Sekarang mood dah stabil sbb GDA dah habis yayerzz. Tunggu bulan 3 pulak emo pasal Dae punya concert zz desperately wanna go to Osaka tsk tsk.

Omg minggu ni gila gila punya dengan Mimi. Dia kemain sekarang haahahha. Sikit sikit Dong Young Bae Dong Young Bae! Pstu kejap kejap A rum de wo sa rang su ro wo (gangnam) pastu japgi Im so sorry but I love you da geojitmal hahhaha parah dah minah ni! Meja kiteorg tu memg penuh nama Seungri dia tulis ya Allah -__- Oh ha fyi, kiteorg tukar tukar tempat duduk. Kalau isnin aku duk sebelah kiri, selasa aku duk belah kanan pulak hahahaha sengal. Kay haritu cerita aku punya anganan kat mimi cm bodoh gila ah weh!! Hahahahaha. Mimi melayan ah dia pun cm excited jea hahha mi tolong berangan sama nanti cerita kat ai okay. Lols. Hari Khamis, time pj round satu sch pegi semua klas bg kertas ntuk nama untuk Ibnu Khaldun. Mimi setiausaha, aku naib jeh... Lol okay penat gak ah lepas rehat round lagi sebab nk kutip kertas nama tu. Hahaha sampai klas form 3 apa tah tetiba dengar ada org jerit 'Aimi!' 'Vvip!' Hahahaha aku cri cri sapa tapi tk nmpk, mimi ckp Azriq lol yelahtu. K habis~ Kt tusyen haritu hahaha please aku paling tk suka time sc cikgu terlalu 18+++ Nida tk paham mende siap ckp 'dinie tkpyh ah gelak' hahaha. Lems :p Dia ajr paham tapi masuk part censored pun tk reti beragak aish. Aku gelak fake gila gentle. Sbb org lain gelak en so tkkan ah tknk gelak. K sorry cikgu.

Haa hari Jumaat terbaik -__- Kena cubit hahahaha ya Allah sakit weh gentle tk tipu. Last kena cubit bawah lengan sampai lebam ni pun f3. Tapi tu bukan cikgu yg cubit -_- Hari Jumaat ni kena sekali dgn Puan Nora bhahaa. K aku kan tk dtg dua hari tu kan. So tktahu ah pulak Jumaat kena bawak file. Sbb sebelum ni aku bawak cikgu tk pernah nk check tetiba yg ni dia check. Gelabah gila memula habis semua fail org aku nk rembat. Tapi cikgu suruh letak nama so kebanyakan file dorg dah bertulis nama T.T Kat belakang kelas ada satu file hitam buruk, dorg suruh guna but aku rasa eish tolong ah dah ah besar gila. Tangan sejuk gila weh, mimi ah yg ckp. Hahaha aku dah ckp dah aku skema tahun ni baru buat salah sikit dah gelabah tk macam dlu haha. Hahahha memula nk amik file Nazreen sbb dia tk masuk lg(pengawas), baru je amik dia dah masuk T.T Then nk rembat file Sara, tapi tempat aku dgn Sara dkt takut cikgu cek Sara punya dulu. Last sekali nk rembat file Nik, Nik depan aku je plus Nik punya cikgu dah cek. Nik siap dah bawak keluar kertas kertas dia sekali cikgu betul betul belakang aku je then aku ckp takyah ah redo ah. Time cikgu mendekat, Nik dah gelak gelak, vavi punya Nik. Yang Muazzam, Habib, Jzlan semua pun nganjing 'habis lah dinie habis la' hahahah setan gila. Nota apa bgai siap so ckgu cm aa bgus, sekali dia tgok file tkda straight kena T.T Pastu semua sibuk tny sakit tak hahahah bangang. Taknak kena dah mohoooon. Btw thanks Nida, thanks Sara thanks Mimi tolong aku pk mana nk dapat file even tk dapat pun hahaha

Life's great now got nothing to complain. Hahahha time GDA je stress lebih. Lol loving all ppl around me thankyou for always be theere for me through thick and thin. Lots of love, D (( tetibaaa ))

GDAE moments omg tooo cute i cant breathe haish love both of you okay Mr Doraesung & Mr JiDragon. Okaybye.

1 comment:

  1. Swear macam booo .... Gelak sesorang sheira yg tk dek kerja nie baca. Hahaha 'lots of love, D'-via Istanbul aku datang. Layan~ haha

    ReplyDelete