Until Whenever

Hii fellas!! Omg cam lama je tk update :p Minggu lepas memang internet menganjeng gila duh weh. Haih skrg baru okay SIKIT. So harini dah Selasa. Entry ni pasal last week ekeke.

Isnin.
Apa tah nasib awal awal tahun kena rotan sobs sobs. Haha kan last week punya last week tk dtg dua hari. So hw yg dua hari tu memang malas nak amik port. Sekali cikgu nk rotan jugak sebab cikgu cakap dah seminggu, sepatutnya hw tanya kawan loloolol. Separuh kelas gak ah yg kena rotan. 5E pemalas pui. Mimi lpas kena rotaan hantu kpop keluar trus. Hahahahah

Selasa.
7.05 dah sampai sch. Haha apa mcm? Berani lawan? Lol camni cerita dia. Farah ni pegang kunci kelas so dia kena dtg awl. Aku kan gerak sch dgn dia haih. Budak skema habis gue tahun ini :p Masuk klas je , tmpt aku penuh dak dak tu duduk. Diorg cm ' ala awl kau dtg'. Semua stok buat pd. Aku pun tk siap, so join lah. Lol lpas tu Amer dtg, join sekali. Ni lg truk, apa pun tk buat lg. Khbis~ Time bm, cikgu round klas cek komsas. 2 latihan sepatutnya. 6 soalan ah kiranya. Aku baru ada 1 soalan. Tpi cikgu tk cubit/rotan ah. But still pissed off. Dia tknk ajar. Dia suruh semua org siapkan latihan yg tk siap. Satu klas tk siap ah tu -_- Then Amer tarik kerusi duk sbelah. Pinjam buku dia jp sbb buku dia complete oo :O Hahaha, yg Acap semak nk buku jugak! Eee -.- Tarik tarik buku. Menganggu ketenteraman, rembat apa tk pat dia ni ((bajet gangster)) Aku salin sikit je then bg Acap -oo- Dah lama sikit aku rembat balik buku Amer. Acap sebok lagi nk buku gak. Bangang oh! Then Amer suruh tarik kerusi duk sebelah. Ha awal awal kan bagus cmni, ni nk rebut rebut. Bongok bukan? Oh ha malam tusyen.

Rabu.
Dua cikgu tak datang. So 2 masa tak belajar. Best --' Mimi conquer kelas. Lol. Dia berdiri depan then cakap kuat kuat pasal Jamuan kelas, baju semua. Time bincang pasal baju kelas, kecoh gila. Aku pulak yg pissed off. Takleh nk bersatu hati lgsg bab nk pilih warna. Gentle macam nk perang je. Sorg nk warna ni, sorg warna tu. Oh hah kiteorg buat jersey je... Aku taknak sebenarnya tpi dah ramai nk jersey :( Ha pastu Nik dtg duk tempat mimi, dia design kan jersey lew pejadah hahaha. Pastu lama sikit Andy pulok dtg design. Boleh lah, not bad. Lpas rehat sambung bincang pasal destinasi destinasi yg nk ditujui bersama. Suweet en kiteorg? Bajet macam satu kls rapat padahal hakikatnya.... Lol. Balik tu stay. Mimi memula ada perjumpaan krs dgn dak kawad. Aku mls join. Duk dgn Veed Mira Adry semua tu. Apa lagi, kebabomm bercerita. Gossip pasal angan angan mimi hahahaha Veed tk puas hati je. Dua dua minat Seungri nk buat cane. Tengok I, tkda nk rebut Daesung & Gd dgn sesapa pun :p Ha pastu baru lepak dgn Farah Mimi Nida Babe semua. Tolong Nida buat segala bagai benda ntuk tampal ntuk ruang spbt & krs sebenarnya. Setiausha katakan. Sweet en kiteorg tolong Nida hohoho.

Jumaat.
Ha stay sch.. Sbb apa lagi, menghias hias lagi lew ~ Sch penuh harini! Sbb parents dtg semua amik duit 100 tu. Mama saya tak datang uhuks busy meh. Sch tah pape la buat hari Jumaat haiz. K, lepak jelah kantin tu melopong. Japgi tetiba Farah & Babe& Nida semua terpaksa keluar sch jap. Aku diorg tk bg ikut. Nasib baik ada Faiq kan Faiq kan ;D Hahahah. Faiq ckp rindu nk lepak. Lulz Faiq. Yg annoyingnya dia ni tk hbis hbis 'Akk senior akk senior'. Zzz. K habis pasal Faiq si budak pmr. Time sibuk menampal kat ruang spbt en, aku sibuk usha usha dewan Pibg. Ha tk rugi mengusha, sbb nampak my crush!!! Ahaha meroyan gila. Sumpah macam monyet ((sedar diri)) Usha je dia kt situ even tk berapa nk nampak muka. Tak tolong Nida menampal lgsg hahaha nasib baik ada Farah & Babe tolong. Then time dia nk balik (my crush) , aku follow dia pergi kantin kahkah psycho siak. Im so deeply in love with you MR A *insertsmileymatalovelovecamkatymtu*

Sabtu.
Pergi saloon. Huehueheue lama tk pergi saloon aunty. Lepak ah. Aku jumpa aunty ni dia tk pernah tk puji doh. Terharu betei :p Mama kalau depan aunty tk pernah nk ngaku aku ank dia :( Mesti dia ckp sesat negara. Aunty layan je. Kuaja. Hahaha. K lpas tuu pergi wangsa walk. Semata mata cari novel mama dgn hot n roll je -_- Malam pergi Giant. Cari cd Whatsup Daesung yg spuluh ringgit tk jumpa :( Sbb ada member twitter cakap dia beli kt giant batu caves. Nk beli yg ori, 99 doh weh... Ingt aku kaya sekarang? Silap.

Ahad.
Pkul 930 gerak Mcd dgn Ajim and Dekna. Huhuhu Ajim belanja breakfast as hadiah birthday katanya. Thankyou mok!! Tenkiu tenkiu. K lepak ah en. Suddenly Ajim bagi tumpah air & mangsanya aku :(  Kesian kan? Sangat k. Nasib banyak kena dekat jeans je. Bongok punya Ajim.Dlm pukul 11 tu nk blah. Aku dgn Dekna tak balik sbb alang alang dah keluar baik keluar g memana trus en. Decide nk tengok wayang. Ajim taknak follow sebab dia nk balik Melaka en. K then tahan teksi gerak ww. Jamm sial tambang sampai 14.10. Zzz. Then trus masuk beli tiket wayang. Time tu 11.48. Juvana 11.45. Beli tiket straight masuk.Tgh iklan. Haa meh nak habaq. Sedih gila cerita tu!! :( Tapi awesome ah. Part mak Apek meninggal tu memang kiteorg sobs sobs. Dua dua jenis emosi lebih. Dekna sibuk lap air mata guna shawl aku ahaha. Habis movie, mama cll. Ckp nk dtg , dia suruh tunggu. Lama gila ha menunggu mama ni, pisang habis. Then dia cari cover phone pastu makan pastu beli barang kt Cold Storage . Lol dah mcm adik beradik je aku dgn Syu ahaha sweet pe doh tolak trolley pe bagai lulz.

Isnin.
Haa ni gentle last minute punya plan. Gerak Kl dgn Mimi. Sbb nak cari baju Bigbang. Ada survey kt internet tapi mahal so diorg ckp Sg wang banyak. Nk tengok ah murah ke mahal. Nasib baik mimi sudi neman!! Dia dah ah batuk selsema bagai. Awh tenkiyu Mimi, syg lu muahmuah lulz. Anggap ah Seungri punya badge tu aku belanja sebagai tanda terima kasih hokey. Sweetnya saya aw aw. K blahblah. Agak penat ah. Dari jantas pavi tu mimi start sambung angan angan dia. Sampai ke food court klcc kau tahu panjangnya dia punya angan angan tk seindah impian tu?!?!! Hahahha aku melayan sebab dlm angan angan dia GD dgn aku bhahahaha. Thanks Mimi, kau tunggu aku sambung angan angan aku kay?!!!?

Embedded image permalink

Alive Tour has ended :') Bigbang Alive Galaxy Tour officially ended with total 800,000 aundiences from 13 countries, 21 cities & 48 shows. "Gd choose Malaysia and Peru as two memorable countries". God, words cant describe my feelings. Im so proud eventho I didnt go to their concert. Seriously babe. Im a proud MVIPS! Thankyou Bigbang for your hardwork. Thankyou for make it real. Thankyou for make all Vips feel appreciated. We loveyou! VIP UNTIL WHENEVER! 


Embedded image permalink
"No matter how rich or famous you are, will you, as an international star, kneel down and bow to ur fans? Bigbang will".

No comments:

Post a Comment