We Belong Together

Hi~~~~

Ehehehe dah start cuti raya cinoo weh, Semerbak amik cuti seminggu pulak ok happy me is happy. Happy happy ah gak tapi nk kena gerak Kedah ni ahad ni pergh malashh buk, gentle -.- Kbyebyebye selamat bercuti semuanyeii.

Isnin.

Masuk masuk kelas je dah macam .... pejadah ni? K kelas nampak sangat luas sebab dah cat baru plus meja dah 3-3-3. Mula ah dak dak tu berebut meja. Gentle pasal meja je boleh buat gaduh doh. Ahaha. Tempat aku dgn Mimi still barisan ke 4. And kiteorg duk dengan Faiz :))) Ahahaha. Ni ha tempat keliling.

                                                              Nazreen-Nik-Mukhriz
               Wasi-Amer-Acap                    Dinie(Me)-Mimi-Faiz                        Eya-Sara-Suzy
                                                               Nida-Hana-Syazril

Ahaha ha ni yg aku tunjuk kiri kanan depan belakang je. Boring en? Dah biasa duduk berdua dgn Mimi meroyan Bigbang segala tetiba kena bertiga. Faiz tu dah ah bising! :p Hahahaha. Lorong dah ah makin sempit, aku nak menyanyi pun susah takut Acap dengar ahahaha. Bye. Nida & Hana tk puas hati tempat dorg. So cikgu suruh decide, depan ada kosong tpi diorg kena berpisah ah. Pastu Herra bising bising ckp kalau Hana & Nida berpisah, aku dgn Mimi pun kena. Gelabah je aku ckp mimi tinggi semua tkpyh pindah ahaha padahal sebelum ni kemain bahan dia pendek. Then cikgu ckp tempat aku & Mimi dah ok :p

Selasa.

Mimi tak datang!!! Bangang je minah ni tau :( Then paksa Yil duduk tmpt Mimi. Nasib baik Yil ni mendengar kata :p Apak emotional aku, siap tulis dekat meja 'I HATE MIMI' ahahaha bongok. Time agama bantai ustazah tk dtg -.- Buat hw doh aku. Kalau mimi ada dah bergossip sampai Korea dah. Time tu tmpt tu penuh Mus Amal Iera semua sembang pasal motor bagai. Yil & Faiz pun sama -.- Aku rasa cm k forever alone babeh. Nasib baik Amer& Habib & Acap banyak borak borak dgn aku. Hehh heh thankyou guys. Tapi apak banyak kena bahan aku. Haha time tu habib curi botol aku ( tah bila tah tak perasan ) then dia mintak air tau kat Yil. Then baru aku perasan botol takda. Nampak sgt en diorg amik? hahahaha bongok doh. Pastu sorok dkt kaki kaki meja, tk mencabar lgsg bhahaha. Diorg tanya botol warna apa, aku ckp biru. Then acap bawak keluar botol air dlm beg dia, warna biru jugak ahahah sumpah aku gelak mcm bodoh time tu. Cerita kat sini mcm tk lawak tpi sebenarnya lawak ok! Hahahha. Satu lg, time ni semua busy dgn no jersey kelas tau. So Acap ni duk ulang alik pergi belakang kelas -.- Sekali tu, dia lalu belakang aku, then dia tolak kerusi aku sampai alah yknow dada kena meja ahahaha bodoh gila mamat ni!!! Padahal ruang luas gila, gentle wa cakap. Pastu Habib & Amer dah gelak gelak. Aku ckp ah 'Apa doh kau?!! Ruang luas, gemuk sgt ke aku?!' then dia gelak je pastu ckp dia yang gemuk eleh jaga hati lettew.

Rabu
------- tak ingat apa yang terjadi ---------

Khamis
Time pj seghonok! Ahahaha kiteorg macam budak budak tau. Tak semua lah. Separuh je. Main guna tali skipping tau mula mula. Ala yang rumah terbakar panggil bomba, bomba datang berlumba lumba. Hahaha pastu dah bosan kiteorang main musang ayam. Ahahahahah suzy musang nida mak ayam, yg lain anak anak ayam haahahahaha lawak ah doh sakit perut. Imagine ah lari sambil gelak gelak, hahahaaha bengong. Pastu main nenek kebayan. Hahahaha aku ni mls sikit nk lari tau sbb nida ckp aku lari mcm.... So mls nk lari, then time nida jadi nenek tu, trus dia dtg serang aku hua hua :-( Ahahahaha pj best gila dol hri ni. Bengong gila. Main permainan zaman budak budak. Rindu pulak ;'-)))) Masuk kelas je Nad dah ada ahahaha. Welcome to 5E Nad :'-)))) Bersedialah menghadapi classmate-classmate yg ada cm beruk (mimi hahahaha) ada cam tunggul and sedialah dengar kutukan-kutukan cikgu semua ok. Aha. Btw aku dgn acap dah awkward lol idk, aku rasa lah sbb communication dah kureng. Semua Amer & Habib punya pasal tahu tak?!! Tk hbis hbis bahan kiteorg. Babi. Hahahahahahahahahhahahahaha bye. Petg lepak thaqwa dgn Yil Mer Ya. Mlm dinner dgn girls I kat port aww so sweet of us O:)

Jumaat
Last day jumpa A ahaks sedih me is sedih. Nothing special kot harini. Lepas rehat ada ceramah kejadah tah dekat pibg tu. Bosan ah abe tu asyik buat lawak bodoh je :( Aku bnyk gelak pun sbb expression dia kelakar. Time abg tu tanya soalan dkt pelajar perempuan, Namie jerit jerit nama aku 'Dinie bang Dinie yang pakai jam biru tu' nasib baik abg tu tk berapa nk dgr tau babi nye namie rindu ckp ah ahahahahahahaha lols bye. Mlm lepak dgn mangkuk 4 org tu je. Spentime konon sebelum cuti bermula ahaks. Ahad gerak Kedah. Boring bukan? Bye.

HAPPY CHINESE NEW YEAR TO ALL CHINESE & CHINESE CELUP OUT THERE! EHEHE ENJOY YOUR HOLIDAY EVERYONE.

No comments:

Post a Comment