Bringing You Love

HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLO. WASSUP YO

Hahahaha hi. Nmpak sgt ke aku happy dua tiga menjak ni? Kahkah sebab aku sekarang suka gelak melebih-lebih doh. HAHAHAHA Farah ah cakap. Mcam kalau ats motor ke apa en, benda tk lawak pun aku gelak mcm nk tercabut usus. Serious sia, Farah cakap aku terlebih bahagia hahaha. Haritu nak accident aku gelak gila babi hahaahha. Nk accident kt jantas, gelak sampai sekolah. Bodoh pe haha lol. Dah tu takkan nk nangis dari jantas sampai sekolah pdahal tk accident pun, dah mcm kaki drama. Eh tulung ah aku bukn Drama Queen. Eh makan dalam hahahaha. Elok ah tu semua bahagia. Mimi bahagia , Farah tgh bahagia & semua ah hahaha.

Isnin tak datang sekolah kihkih. Mama terbabas, so aku terbabas sekali. Aha ohyeah.

Selasa. Eay what happened at school eay i dont even remember ahahahaha. Ingt time petang je. Supposed to study Account with Mimi & Eya memandangkan diorg ni terlepas Belanjawan Tunai time diorg 'drop' sekejap tu. Aku ni pulak suka semacam kat tajuk tu thats why rajin nk ajar. But dua dua tu sembang je lebih dua dua terlajak tidur. So yeah aku study sndiri je kt rumah. Pergh tak percaya kan Dinie Aimi study account pada petang hari? Hahahahha tepuk sikit. Malam lepak dgn Dekna je teman dakcik tu yg ketakutan pui.

Rabu. Masuk masuk kelas lepas contact hour je nida hulur cadbury, mimi hulur biskut, pastu tak lama pastu nida hulur famous amous. So kiteorg pagi pagi dah picnic dalam kelas hahaha. Yg lain sibuk turun Pj, kiteorg picnic sambil cerita itu ini & akhirnya nama ada dalam buku kawalan sbb tak turun pj -__- Oh okay pape ah. Uhm benci sia mamat sorg ni. There's this one guy , he dont even has sense of humour i mean like bila org cuba ajak bergurau and he'll be like 'KAU NASIB BAIK KAU PEREMPUAN' eh sakai just go die kau tahu tak melawak tu menda plus aku rasa kalau melawak simple cane pun kau tetap bg ayat yang sama fcking stupid oh ya im so fcking damn upset that you was my crush before lol stupid me. And one more, kau fikir cool sgt ah kau punya panas baran tu org lain pun ada je panas baran tapi takda nk over cam kau sakai, sumpah gi mampos. Eh kan dah spoil mood cerita pasal kau heh.

I knew something new abt my crush today (: Aaa its a good thing, sejuk perut tau tak dgr rasa cm asdfghjkl I fall for a good guy this time. Tak dapat kenal pasti lagipun apa perangai 'buruk' dia. Oh smoke? I think dia dah berhenti. I guess la. Haih last year aku dah kasi setepek dah pun psal rokok tu i dont know he still remember it or not. But haritu memg ada dgr bestfriend dia ckp dia dah berhenti aaa Alhamdulillah. Thats good okay!! x) Kk dah. Petang tu aku, Nida, Mimi, Farah gerak KLFC. Aaaa sampai-2 je masuk Popular. Lama kot kiteorg bertapa kt situ, almaklum ah SPM candidates katako, tapi yg beli bukunya Nida je--' Then masuk Kaison. Comel! Besar! Brang dia murah-2. Kiteorang 6 beli pen sama sama comel. Corak lain lain tapi semua comel. Warna pun lain lain ahaha. Aku biru. Mimi hitam putih. Nida pink. Farah coklat. Babe purple. Hana kelabu.  Nanti ah dah tgkp gmbr aku tnjuk, tp mmg comel!! Then beli hot n roll lepak dkt each a cup. Lol nida buat acc, tny sikit ah dri aku. Lain mcm je bila aku ajr org. Hahaha. Mlm, Mimi & Eya dtg belajar acc yg belanjawan tunai tu. Harap diorg paham and boleh buat ah next week ni. Harp aku pun dpt ah buat. Amin amin.

Khamis. Okay what happened that day eh.. Okay time pj tak turun lg sbb i bertugas harini so i kena sapu sampah -.- Cikgu Fatimah yg suruh jgn turun kalau bertugas. But nama i still ada dlm buku kawalan wadehek lol. kk. So i sapu lah. Mimi tolong buatkan kerja komsas i yg tk siap. Terima kasih mimi, walaupun tulisan saya lagi lawa dr awak tp saya hargai kahkah gurau mi gurau. Petang tu aku, nida, mimi , babe buat kerja sch bhai kt rumah Nida. Terasa cm pergh bagus sia kiteorg. Sebelum ni rasa cm tk pernah pernah je. Pukul 550 cmtu gerak Lb jogging hahahaah Nida & Mimi je jog, aku dgn Babe lepak sembang je. Mlas + takda kasut. Kkk Jumaat. Time addmath sumpah rasa mcm sucksss ;( Tak paham aaa addmaths sucks! Hahahha emo emo. Time sc, ha biasa ah. Kalau bukan Nida jadi teman borak aku, siapa lg? Hana fokus tk fokus, mimi buat kerja/sembang dgn Eya & Yil/ tidur. Aku rasa time science, memg dgn Nida je ngam. Sama sama susah nk fokus, mls buat kerja, ngantuk tp sembang lagi seronok. Kiteorg apak merepek tau haritu.

D : Kau ni cam Digimon ah, ganas!
N : Eh, kau lah. DIgimon, DInie. Haa
D : Eh ha'ah cm masuk je
N : Aku panggil kau Di ah pasni
D : Habis kau apa? Wai? (Nida HuWAIda)
N : Wai? Dy, dx? (Addmaths)
D & N : HAHAHAHAHAHHAHA

Start situ, skrg Nida panggil aku Di. Aku panggil dia Di wai di ex. Hahahahha bodo je. Dari f2 kot aku rasa kiteorg ni suka sangat reka nama masing masing. LOL.Kkk nak cerita pasal harini, Sabtu. Ahahah. Fuyo Dinie pergi sch ganti hahah! Say Tahniah for me pwease? Weird isnt. Yes. Tahun lpas pun sekali je pergi sch ganti. Ni sch ganti paling first pun dah pergi. Aww, im proud of myself (: Hhahaha kay senanye dtg sbb crush hahahahaha agk tk ikhlas kat situ tapi kesah apaa akOoOO, pergi gak en? And still belajar, bukannya dtg mengelamun pndg tett sajoi. I had fun today! Thankyou people especially Hana thanku sanggup berlakon jp dkt mak guard and buat muka kesian kau, lapar gila en nk buat mcm mana hahahahaha. Mlam, movie with Mama & Aunty Abby! Lalalalawak lawak ke der hahahahha. Awesome okay!! Harith Iskandar terbaik doh. Serious. Hahahhaa balik tu lepak kedai makan mana tah sampai 12. Esok nk pergi Jalan Tar lagi teman Mama whoa see Im enjoying my weekend lol almost forgot I hve March test this Monday ahukz. Bye.

No comments:

Post a Comment