Hello March

Hi everyone!! Its March already wah hello March! Im looking foward to it since today is really a good start for March. School? So good, im having so much fun at school nowadays! Good classmates, good chapter, good teachers, everything is just good ah thanks Ya Allah. Haters? Sit down and go cry in the corner cs im fxcking enjoying my life now. *smirks*

Well act I alr forgot what happened this week. Just gonna start with Thursday ahahahaha. Oh wait, Isnin & Selasa berturut-2 kiteorg redah hujan cari hadiah Nida tau? Sweeeet kan? Jj sana tau? Haahahaha anything for our princess :> Berbasah-basahan pun gelak still kuat mcm selalu. Isnin terutamanya, banyak gila gelak. Bahagia betul kiteorg berempat ahahahaha.

28/2

IDK BUT I THINK HARI GELABAH SEDUNIA MAYBE? First of all, account tak siap. Komsas pun. So time Pj tu memang gelabah gila siapkan dua dua tau. And get this! Even gelabah, account tu buat sendiri tau tak?! I think that was my first time buat kerja account tak tiru org. And dapat jawapan betul, ah proud !! Hahahaha LOL ;P Dah la buat gelabah gelabah tapi jawapan betul, eheheh. Hana pun ckp aku mcm gelabah gila ahhaha. Watlek. Starting to love account lah siot, maybe sebab fokus. Tahun lepas haram jadah nk fokus dalam kelas aha. Oh ya harini Acap belanja Soya!! Thankyou thankyou! Sebelum ni Yil belanja takda pulak nk cerita ahhaa sebab yil dah selalu. Acap first time, ahaha ok ok thankyou both of you, lepas ni selalu lg belanja ok! :D 'Thanks tau cap, lepas ni belanja lagi'. 'Aha yela InshaAllah kalau bnyk duit'. LOL.

Okay time literature mcm .... Teacher suruh baca step by wicked step chapter 2 so i baca ah en. Mata berair gentle, sedih. Tu baru bab 2. Lol. Teringat 4.2.11 ya Allah mcm lebih kurg je :( Okay habis tknk emo ahaks. Oh ha hari ni jugak ah aku sebuk kutip wish ntuk Nida kat dorg. Time mintak kat Faiz, Nik & Acap time math sumpah gelabah gila babey sbb Nida depan dorg je hahaha. Tapi Alhamdulillah minah tu tak perasan. Time balik ha sumpah menyirap cari Babe & Farah. Aku dah ah sorg, mimi takda. Cari sampai ke semua bilik guru aku masuk. Kuaja gila, igt ke dah kena tinggal :( Dah feedup tu pergi lepak kantin dgn Veed semua lol. Nasib baik tak lama pahtu muncul dua org tu -.- Petg tu setel nida punya album semua je. Hadiah dia kiteorg balut dalam bentuk hamper tau sbb dlu dia pernah cerita dia mimpi dpat hamper time bday. Your wish come true sayang (; Eh btw happy birthday Dekna! Hope you love that cake aha indulgence kot takkan tak sedap kan ehe hadiah nanti kay? I love you yang oi muah sikit :*

1/3

Nida's day!! Aku yang cam hyper lol. Kat sch cam happy. Aha tapi tak tunjuk sgt. Karang takut pape je haha lol. Time sc, eya duk sebelah mimi tau. Sebelah eya, yil. Sebelum ni tmpt ya kt depan. Eh aku peghati je dua org ni, makin lama makin sweet. Gentle do, sumpah aku suka tengok korg. Mls nk ckp je ahah. Pergh addmath pecah otak doh tadi. Aku cm ...... Lost gila katako. Mukhriz harini terlebih kreatif. Botol air yg kosong dia g potong potong pastu buat cm tempat letak phone. Dia letak ats meja aku and ckp 'nah, letak phone kau' ahahhaha bongok gila. Pastu dah lama tu dia potong buat jadi cane tah, campak kat nida and ckp 'Happy birthday Nida, simpan sampai bila-2'. Apak bongok, dah ah baling centu je ahahahhaa. Nida simpan, siap tulis ats tu lagi. Sweet kan birthday girl? ^^ Hahah ha td aku tny Acap birthday dia tau, sbb aku mmg kumpul bday org dlm file maths clinic bg. Acap cakap esok--'  Paling kelakar doh cap. Hahaha 'Bulan 7 ah'. 'Eh bukan bulan 8 ke?'. 'Bulan 7 lah'. 'Ye memang bulan 7 tu, 30-30 hari kau punya bday'. 'Memang ah, semua hari' 'Ish, bak sini ic kau nk tengok'. 'Eh betul lah, pertengahan bulan 7'. '15?' 'Ye, 15.7'. 'Tipu'. 'Kalau betul belanja aku'. 'Okay takdahal'. (Aku confident sgt sebb rasanya hritu tengok dkt kad yg asiah buat untuk kelas tu buln 8 rasanya. Pastu dia bawak keluar ic dia -.- Memang btul 15.7 -__- Dah ah aku tengah pokai, makin menjadi pokai dia next week ahahha. Tk lama pastu acap tanya 'Kenapa susah sgt nk percaya aku?'. And I was like... I just realized that its really hard to trust people nowadays. Seriously, especially boys. HAHAHHA Jangan terasa doh cap, tak terniat taknak percaya lol. HABIS CERITA PASAL SCH!!

Petang tu, hahahaha pukul 220 cmtu p rumah Mimi. Then Mimi & Farah p beli kek Nida. Aku tidur kt bilik Mimi. Lena siot tidur hug riri ahhahahahaah mi jgn jealous hahahaha tapi betul, best gila hug panda tu. Dorg balik tu dorg ckp kek beli 3. Tapi kek kecik je lah. Takda ah kecik mana. Gmbr kek ada kt mimi nti ah tnjuk ;( Comel!! Hello kitty pulak tu. Dlm pukul 450 cmtu gerak pergi Farah. Ha duk situ. Kek & hamper kiteorg sorok kt rumah Aya dulu. Tak lama pastu Babe & Nida sampai. Kiteorg semua buat biasa je ah en. Then ahhaaha mula lah gua punya lakonan :p 'Weh ! Phone aku mana doh? Tertinggal rumah Mimi eh?'. Pastu ahahhaha gentle nk tergelak hahaha. Pastu mimi ke farah tah ckp td kau charge phone kt rumah mimi en. Aku dah cm ajet ajet menggelejat 'Ya Allah kalau mama cll cane? Mak aku tu lain mcm skrg'. (bantai sajalah labu, sejak bila takut mak cll hahahaa) Then Nida ajk pergi amik dgn dia -.- Aku dah cm hah sudah. Hahahha, eh Farah punya lakonan pun mantap katako! Kemain dia marah aku sbb tinggal phone hahahaa. Then kiteorg blah ah g amik kek dgn hadiah.Lama sbb tersesat sikit --' Jalan kg senang sesat en. Sampai tu, selindung dkt ada lah cm stor kecik tepi kedai tu. Sumpah dupdap tau. Takut nida perasan je. Kek dah ah sampai 3. Aku mampu pegang dua je. Pegi tu hahaha nida dah cam :OOO Pastu blabla alah tahu tahu amenda jadi pastu. Nida cm sawan gila ee apa korg ni knp buat cmni aaaa hahhaa. Tapi dia happy gila tengok hadiah tu. Dia ckp comel apa semua.

Embedded image permalink

Full of pink isnt? Ada patung kitty kecik dlm tu, album, dalam album tu ada nota dari kiteorg and ada gmbr kiteorg dgn dia yg kiteorg cuci semalam lol, ada selipar tu ha boleh nampak selipar bilik tidur tu, ada jam kitty & purse bulu bulu. Kad tu elis yang design hehehe (: Dia asyik peluk kiteorg tau harini. And meroyan gila , sumpah mcm sawan hahahah. Dia happy gila duh tengok pun boleh tahu. Siap cakap 'aku rasa bertuah gila dapat kawan mcm korg doh'. Time balik pun siap 'Iloveyoumuahmuah' hahaha happy kan dia? Tengok dia pun rasa happy gila babi. Alhamdulillah semua berjaya lol. No tepung no telur, semua dah matang ahahaha. Happy 17th Birthday my gedik! Stay annoying, stay 'awesome' okay? Awak dah besar lah dah 17! Hehehhe semoga kita kawan sampai tua & sama sama study for Spm kay?! I love you a lot muah muah :* 

No comments:

Post a Comment