Light It Up

Isnin

Hahaha assembly harini sumpah time bangun nk keluar aku lah org paling bangga. Sebab tudung dah berlencana so semangat dia lain macam. Semua stok stok 'huyo tengok dinie semangat ada lencana' lagi lagi si mimi mok. Kuaja minah ni. Blahblabla time sc, kelas kiteorg tangkap gmbr. Gentle problem gila time nk susun kedudukan. Hahah semua stok keras kepala, cikgu suruh tukar tempat , taknak. Lagi lagi Iera, dia ah paling prob. Setengah jam doh susun ntuk gmbr formal, problem punya kelas. Semua bising je sebab panas kot. Dah la kena himpit himpit. Hahah ni pun ada ah dlm 3 org tk masuk gmbr. Nasib baik time gmbr tk formal sekejap je. Tapi time sivik, muazzam kan photographer en, dia tetiba masuk kelas ckp dia terdelete gmbr kiteorg yg tk formal. Hahaha yes! Sebab dlm hati aku mmg berharap tau sbb gmbr freestyle tu aku rasa buruk smcm. So lpas hbis sivik, kiteorg amik masa addmaths jap pergi tgkp. Balik practice dkt Gs oral kiteorg. Wuwuw and Eno took away my Momo gedik je mamat ni. Btw Tiara you looked happy with Eno, congrats sayang :* Lpas practice oral, me, mimi, nida, hana, babe, farah meroyan tgkp gmbr haha goodtime ^^

Selasa

Oral!! Omg sumpah nervous. Gentle. But Alhamdulillah we did well! Good job guys! *highfive* Tchr memang puji kiteorg doh, hahaha. Tak bangga pun but Amer kept saying 'bangga lah tu bangga lah tu' kalau dah sepak karang tahu ah dia ni -.- And Amer Acap Habib semua sumpah bahan cara aku pakai phone guna tangan. K idk how to say this but aku mmg salah cara tgn tu ahh malunyaa. But at least, we did well okay? -.- Zzz malu zzz. Balik lepak KTC! Lol Nida kan malam tu dah nk gerak Bandung. So lepak ah balik sch tu.

Rabu

Time sc sumpah aku down teruk. Result hahaha cm doh. 54 pergh worst. Org lain yg main main pun 60 lebih tahu sumpah malu. Jep sumpah sakai. Hahhaha he got A for science and sumpah dia bnyk dtg tmpt aku, eee motif. And dia banyak gila gelak and senyum and blabla okay Jep i know youre happy but please -.- Tahniah btw, 76 je pun. Wek. //Dengki mode turn on// Time rehat duduk je dkt pibg tu.Takda mood + penat+ puasa. Lol. Sumpah Eno bangang, dia ckp Momo hilang and aku percaya hahahah bodoh gila. Nasib baik Babe ada. Babe 'kau percaya ah ckp Eno ni, muka tk serious. Kalau kau tipu kau jatuh longkang japgi no' HAHAHHA babe sumpah bangang. Ha time tgkp gmbr Khaldun, aku tk boleh masuk v.v Sebab pakai baju Rusyd :( Ramai senanye dak dak khaldun pakai bju sukan lain, semua tukar dgn mmber. Sampai aku tkda, kejam nya zz. Masuk ntuk spbt kahkah. Whatever. Masuk kelas je kelas dah tk serupa kelas.

Khamis

Didnt go to sch. Eya balik sch wechat ckp Bi aku A. Wait 83 je okay but im the highest. Okay Alhamdulillah lah atleast merasa dapat highest. Tak pernah pernah kot srsly. And Eya ckp tchr ckp aku ni intan payung dia okay hahahahaha. Mimi ckp aku blogger so wajib la speaking bagai. Lol -__- Apa benda ah aku tktau apa relation dia. Oh ha petang tu eya mimi babe lepak rumah. Eya tolong balut 17 novel baru mama, thanks a lot yaaayoott muahmuah.

Jumaat

Mimi tak dtang. So berdua sajalah dengan Hana since Nida pun dah ke Bandung. Time addmaths gila gila wa cakap lu. Hahaha sumpah lawak doh Mr Chiu! I was laughing all the time kot ahhahaa. Srsly sampai Hana pun tny aku dah pahal benda tk lawak mana tau. Berair mata doh gelak. Haha myb sbb dua hari puasa, hrini tk puasa dia cm lain mcm sikit ahaahha. Time sc, boring salin report je. Time pd seronok! Cikgu ckp siapa dah siap nota boleh buat kerja sndiri. Aku dah siap, hana dah, yil dah, nik mls so hasilnya kiteorg main nama, tempat, buah, benda, haiwan blabla tu haahha still remember that game? Ahaha. Seronok tau. But ada satu saat tu, aku dgn Hana tkboleh jawab so kiteorg dibenarkan tanya org lain. Hana tny org belakang, aku tny geng kiri. Tny azri & acap je memula japg satu row tu tolong ahaha. Semangat kesukanan, bagus hahaha. Pastu Azri & acap dtg lepak satu meja. Uuu best gila dorg banyak tlong. Tapi still, at last Nik yang menang -.- Aku dgn Yil sama. Hana last hahaha. Hebat doh nik, hebat uu wek. Oh kiteorg ada merepek pasal Paris. Hahaha Hana ada keychain paris, then Nik ckp nanti dia dgn bini dia kt tengah Eiffel tower tu, hana paling ats dgn husband dia, sampai aku luar ahhaa. Mcm ni


Hahahaha merepek gila. Mcm tk nmpk sgt tapi mls nk edit balik .Taktahu pahal aku cerita pasal benda ni tapi aku rasa bila baca time tua benda ni mesti lawak hahaha lol. K hbis hbis. Mlm lepak je dgn Mimi Eya Amer Acap lol yil tk join ada hal. Katanya. So this is my very first time tgkp gmbr dgn Acap. Rasa cm kiutz jap so yeahhh here you go


Putih en kiteorg. Well he really looks like someone doh sumpah for me sama gila. K . Hahahhaa ha cerita pasal acap, kat sch td sumpah cm bodoh mamat ni hahahaha. Ehm kiteorg ada lah classmate sorg ni cm bangang sikit perangai dia suka cerita kebabooom padahal pergh gentle 1% je menda yg dia ckp betul. So aku dgr ah Acap ni borak dgn dia. Mamat tu ajk acap lepak manatah then acap mcm 'Eh sorry ah, aku lepak KL je'. 'Gentle do aku lepak kl je jom ah gerak kl' and i was like 'babi apa since when acap membajet mcm ni heh menyampah' haha dlm hati time tu mmg dh rasa cm acap ni bajet bajet ah. Then suddenly dia ckp 'Jom ah japg kita lepak Kak Leha' and terus aku HAHAHAHAHA bodoh gila mamat ni, sumpah bangang!! Mati mati aku ingt kl betul, kuaja betul. Lawak tak cerita aku? Tak en? Cambodoh en? Siapa suruh baca kahkah. Sumpah panjang gila babun entry -__- K last. Pasal result. Aku rasa stiap kali exam aku ltak markah kt blog padahal markah cmtaik.

Akaun- 85
Bi - 83
Agama - 70
Pd - 70
Bm - 63
Science - 54
Sejarah - 52
Addmath - 16
Math - ????? (dono yet)

Hhuhuhu ni gentle first time addmath dapat tinggi lepas 10. Kahkah. Berpuas hati. Sebab memg target ats 10. Tahun lpas main markah addmath dkt no 3-9 je. Lol apa kau ingt senang ke? Ingt aku genius cm dak kelas a, b nk dapt 70++?  Btw hana highest, 62. Mukh 60 kot tk salah. Omg korg sumpah terror, congrats!!  Hm and aku bersyukur je dgn result ni, its only a test right. I will do better for midyear exam (: Pray for me guys xx

No comments:

Post a Comment