Flower Bud of My Dream

Oh hi hello yo wassup.

Happy April :) x Cepat kan uu dah 4 bulan bersama 5 Efficient hahahahaha pergh ayat cm cinta sangat ah sama itu 5E haktui. Alhamdulillah lah setakat ni takda pun lagi ujian besar yang datang menimpa uhuhu. Dah kurang sikit ah dengan Twitter. Weekend je gila tweet. Weekdays jarang. Dulu memang weekend weekdays sama je. Reason why? 1. Annoyed dengan tweet orang. 2. kalau malam nak buat hw tk jalan sebab twitter. HAPPY BIRTHDAY KAKJYMA, SHERA & AJIM. LALALAVYOU GUYS :* Minggu ni best-lah-jugak. Sebenarnya biasa biasa je. Hahahaha. Tak berapa ingat sebenarnya ni tett tett. Isnin cm bosan sikit ah. Acap tk dtg.Yil tak datang. Aku pun tk ingat amenda yg jadik. Hahahha so tangan berinai. Mmg nampak ah baru 3 hari kot pakai. Agak merah ah.
Nice kan?!?! Hahhahaha and yeah i did it, berjaya elakkan seminggu ni takda pun cikgu nmpk. Ah kecuali tchr but dia tk marah pun kihkih. Lupa ke aku ni kan intan payung dia bhahahaa. Be jelly people. Hhahahk. Hari rabu kaki berbalut ke sekolah. Ah rindunya time tempang dlu~~ But ni bukan sebab tempang. Sebab dekat tapak kaki banyak ketuat sakit siaa uhuhu T.T Kena tangkap dgn cikgu umi sebab pakai selipar but nasib baik terlepas gaahahah yelah sakit gua bukan tipu ok. Time rehat kena bukak letak ubat balut balik blabla. Amer tk habis ee ee kan kaki aku, bangang! Yg acap tk habis habis suruh kopek je. Dia ingt aku punya satu je agaknya cm dia pernah kena kat lengan lewls -.- Nida senggugut so dia mcm tk aktif. Dia duk sebelah aku pulak dlm kelas sbb mimi tk dtg. Faiz ke siapa ckp 'Sorg sakit perut, sorg masalah dengan kaki' hahahaha baru sweet hahahaha. Petang masuk tusyen balik. Oh yeah Maths Clinic im back x) Nida tk ikut. Sbb sakit sgt. So aku , amer dgn yil je. Pergh balik diorg lalu mrr2. Masing masing pecut. Eee babis aku paling benci lalu highway naik motor. Next time jgn lalu sana dah weh!! T.T

Babe sumpah bangang weh. Time balik dia boleh tanya pahal dengan kaki aku. Eish, then aku mula ah nk cuba-try-test bakat berlakon en hahaha cakap accident dekat jantas jatuh tergolek dkt tangga. Guess what? Dia percyaa! Ya Allah memang tak berkesudahan aku, nida, dgn farah gelak time tu. Hari jumaat baru kiteorg bg tahu dia dia kena tipu. Hahhaha. Khamis Ali sumpah banyak kali kacau. Aaaa sbaar je -.- Bila marah dia ckp 'kau kan isteri org, lagi lah kena kacau' bhahahahaha paling bodoh. Aku ckp aku pakai inai sebab dah kahwin. Hahha bangang. Hhaha time maths sumpah dari awal sampai balik aku nyanyi. Lagu cindai, ulik mayang, haru haru, uptown girl, fntastic baby, stay, doraemon, bunga emas, suci dalam debu semua ah. Faiz paling setia layan/nyanyi dengan aku! Hahahah youre the best nigga! Mimi & Nik join gak sikit sikit. Hahahaha yknow why, coz maths is forever bosan so I need to entertain myself yayerz.

Jumaat. Time sc pissed off gila weh! Mls nk cerita mls nk ingt. Haha k. Experiment bercerai berai. Group yang sepatutnya pecah. Hana dgn aziz mukh semua. Aku dgn Nida buat dgn wasi dgn ammar. Hahha kelakar. Rehat dgn Nida. Rasa mcm tengah jaga budak sakit kuikui. Pd borak dgn Faiz dgn Nik. Tak belajar. Cerita pasal melaka, kelas semua. Aku ckp ah aku ada buat novel pasal kelas, mintak diorg bagi tajuk novel.Sumpah tk membantu lgsg dua mamat ni! Faiz ah paling teruk. Masak Lemak ah, Dinie dan kengkawan ah ahahhahahaha ya Allah faiz penat aku gelak. Bm pun tk belajar. Petang lepak je dgn Mimi and Farah. Heaven Friday ~ And today im having my Boring Saturday~ K adios.

Embedded image permalink

No comments:

Post a Comment